بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 67

امرودی: پیوست‌های فرهنگی به کمک اهداف عمرانی می‌آید

معاون فرهنگی شهرداری تهران گفت: با هدف فرهنگی شهر را اداره می‌کنیم و پیوست‌های فرهنگی به کمک اهداف عمرانی می‌آید.
کد خبر: ۳۳۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۴ - 10November 2014

امرودی: پیوست‌های فرهنگی به کمک اهداف عمرانی می‌آید

حجت الاسلام و المسلمین میثم امرودی معاون فرهنگی شهرداری تهران در نشستی که در خبرگزاری فارس در بیستمین نمایشگاه مطبوعات برگزار شد، گفت: در اعتبارات هر پروژهای که در شهرداری تهران انجام میشود یک امر تحقیقاتی صورت میگیرد و تاثیر اجتماعی آن پروژه نیز در محله بررسی میشود.

معاون فرهنگی شهرداری تهران در قیاس دو پروژه اتوبانهای نواب و امام علی(ع) اظهار داشت: در پروژه نواب قسمتی از شهر و محلات تکه تکه شد، در حالی که به دلیل پیوست اجتماعی در پروژه امام علی(ع) این اتفاق نیفتاد.

امرودی با بیان اینکه زندگی مردم بعد از پروژه امام علی(ع) به یک رفاه نسبتا مطلوب تری رسید، خاطر نشان کرد: بافتهای محلی و هویت محلی تقویت شد.

وی ادامه داد: با یک هدف فرهنگی شهر را اداره میکنیم و پیوستهای فرهنگی به کمک اهداف عمرانی میآید.

معاون فرهنگی شهرداری تهران در رابطه با موضوع تکدی گری یادآور شد: این موضوع در هیات دولت مطرح شده است و رییس جمهور به وزارت کشور دستور ورود به این قضیه را داده و برای هر دستگاهی تعریف خاصی شده است.

امرودی یادآور شد: زیاد شدن متکدیان ربطی به دستگاهها ندارد و به دلیل ترحم مردم ایجاد می شود و از مردم می خواهیم برای اینکه این معضل اجتماعی جمع شود به این افراد کمک نکند و این امر را به مسوولین بسپارند.

انتهای پیام/ ظ

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار