رئیس سازمان پدافند غیرعامل عنوان کرد؛

لزوم هوشیاری ملت در برابر توطئه دشمنان/ استراتژی دشمنان فشار بر ملت ایران است

سردار «غلامرضا جلالی» گفت: در شرایط کنونی اهمیت پدافند غیرعامل و همچنین هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان بیش از گذشته است و از سوی دیگر دشمنان ابزارهایی در اختیار دارند که باید آن‌ها را شناخت و راه‌های مقابله با آن را به کار بست.
کد خبر: ۳۳۳۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶ - 14February 2019

استراتژی دشمنان فشار بر ملت ایران/ هوشیاری ملت ایران در برابر توطئه دشمنانبه گزارش دفاع‌پرس از سمنان، سردار «غلامرضا جلالی» رئیس سازمان پدافند غیرعامل در نشست شورای پدافند غیرعامل استان سمنان که به میزبانی استانداری برگزار شد، ضمن بیان اینکه ۵۰ مانور سایبری در کشور طی سه ماه اخیر برگزارشده است، اظهار داشت: این رزمایش‌ها با هدف ارتقای دستگاه‌های دفاعی و پدافندی حوزه سایبری انجام‌شده و نتایج خوبی نیز داشته است.

وی گسترش فرهنگ پدافند غیرعامل و آگاهی بیش‌ازپیش مردم و مسئولان را دو هدف اصلی برگزاری مانورها در حوزه پدافند غیرعامل دانست و افزود: سازمان پدافند غیرعامل برنامه مطلوب و منسجمی را در سطح کشور تدوین کرده که اجرای آن به ارتقای مقابله با تهدیدات کمک خواهد کرد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل همچنین با بیان اینکه حفظ زیرساخت‌ها و حفاظت از مردم محورهای اصلی برنامه‌های تدوین‌شده در این سازمان هستند، گفت: امروز در سمنان شاهد اجرای یکی از رزمایش‌های طراحی‌شده در سازمان پدافند غیرعامل خواهیم بود که ارتقای توانایی دفاعی و آگاهی‌رسانی به مردم از جمله محورهای آن است.

جلالی دیگر اقدام سازمان پدافند غیرعامل را طراحی نرم‌افزار تصمیم‌یار در حوزه پدافند غیرعامل دانست و ابراز کرد: این نرم‌افزار برای کمک به مدیران در شرایط خاص و در قالب برنامه دفاعی ملی در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه امروز دشمنی و عناد استکبار جهانی و آمریکا نسبت به ملت ایران اسلامی علنی شده است، گفت: در شرایط کنونی اهمیت پدافند غیرعامل و همچنین هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان بیش از گذشته است و از سوی دیگر دشمنان ابزارهایی در اختیار دارند که باید آن‌ها را شناخت و راه‌های مقابله با آن را به کار بست.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه بر همگان مسجل است که استراتژی دشمنان نظام اسلامی افزایش فشار علیه ملت ایران با تمرکز بر بزرگ‌نمایی مشکلات اقتصادی در فضای مجازی است، افزود: دشمنان به دنبال ترویج نارضایتی در بین مردم هستند و از فضای مجازی نیز برای این امر بهره می‌گیرند.

جلالی با بیان اینکه ناکارآمد جلوه دادن دولت و تقابل بین مردم و مسئولان دو هدف اصلی دشمنان است، ادامه داد: در طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی و در برهه‌های مختلف تاریخی ایجاد مقاومت برابر دشمنان موجب خنثی‌سازی بسیاری از توطئه‌ها شده است.

وی با تأکید بر اینکه انسجام بین مردم و حاکمیت می‌تواند حلال بسیاری از مشکلات باشد، افزود: شرایط امروز مقابله با دشمنان پیچیده است و به‌دقت و هوشیاری بالا نیاز دارد و در این‌ بین البته اقدامات مرتبط با حوزه پدافند غیرعامل اهمیت پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار