بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی؛

ملت ایران هرگز در برابر جنایت‌های کوردلانه کوتاه نخواهند آمد

اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی در بیانیه‌ای به مناسبت شهادت جمعی از پاسداران در حادثه تروریستی شب گذشته تصریح کرد: بی‌تردید حفظ انسجام، وحدت و همدلی عموم مردم ایران، همانند گذشته دشمنان این مرز و بوم را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهد کرد.
کد خبر: ۳۳۳۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴ - 14February 2019

عکس نمایه مشکل دارد/ دفاع پرس هم هایپر نشده/  اصلاح شود/ ملت غیور ایران، هرگز در برابر چنین جنایتهای کوردلانه‌ای کوتاه نخواهند آمدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی با صدور بیانیه‌ای، جنایت تروریستی شب گشته در زاهدان را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

واعتصموا بحبل الله جميعا ولا تفرقوا

حادثه ناگوار تروریستی 24 بهمن ماه که طی آن جمعی از شریفترین فرزندان سپاه پاسداران در سیستان و بلوچستان، به فیض شهادت نائل آمدند، مایه تأثر و اندوه عمیق آحاد ملت ایران عزیز گردید. کشور سرفرازمان ایران، برای چندمین بار طی ۴۰ سال گذشته قربانی پدیده شوم ترور و خشونت در دنیا و منطقه شد و مردم عزیزمان بار دیگر طعم تلخ ترور را چشیدند.

دشمنان این مرز و بوم کهن، نیک واقفند که ملت غیور ایران، هرگز در برابر چنین جنایتهای کوردلانه‌ای کوتاه نخواهند آمد و پرصلابت‌تر و مقتدرتر ازگذشته و با اتحادی که نمود آن در 22بهمن ماه سال جاری در راه پیمایی باشکوه متبلور گردیده است، به گذشته پرشکوه خویش تداوم خواهند داد.

امروز که باطن پلید این جنایتکاران بیش از پیش بر همگان آشکار شده، شایسته است نهاد های امنیتی کشور در اولین فرصت پاسخی قاطع و سنگین از جانب ملت غیور ایران به این خون خواران و حامیانشان بدهند و در ادامه در جهت نابودی ریشه اسلام وهابی و تکفیری که مبدا و منزل تفکرات تند تروریسم منطقه‌ای می باشد، اقدام نمایند.

اداره کل حفظ آثارونشرارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی ضمن عرض تسلیت به ساحت مقدس امام صاحب الزمان (عج) و مقام معظم رهبری (مد ظله ) و ملت شریف ایران و خانواده‌های داغدار شهدا و نیز ملت شریف ایران، این حادثه تروریستی را به شدت محکوم می کندو برای تمامی شهدای حادثه، علو درجات و مغفرت را از درگاه ایزد منان مسئلت داشته و برای بازماندگان این عزیزان صبر جمیل آرزو نموده و شفای عاجل آسیب‌دیدگان این حادثه دلخراش را از درگاه ربوبی مسئلت دارد.

در پایان ضمن تقدیر از نیروهای جان‌برکف که خالصانه امنیت آحاد ملت را با جانفشانی تأمین می‌نمایند، اعلام می‌دارد که بی‌تردید حفظ انسجام، وحدت و همدلی عموم مردم ایران، همانند گذشته دشمنان این مرز و بوم را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهد کرد و بااستعانت از درگاه ذات باریتعالی و اجرای احکام قرآن مجید و تحت فرماندهی مقام معظم رهبری تا کوتاه کردن دست ایادی جنایتکار وابسته به ابرقدرت‌ها کوتاه نخواهیم آمد و جان ناقابل خود را نیز برای شهادت در طبق اخلاص نهاده‌ایم.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها