مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی تأکید کرد؛

لزوم حضور مجاهدانه آزادگان در عرصه­‌های مختلف

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس گفت: برای اینکه آزادگان بتوانند از آزمون­‌های پیش‌­ رو سربلند بیرون بیایند، باید همچون گذشته با تکیه بر تفکر بسیجی در صحنه­‌های مختلف حضور مجاهدانه داشته باشند.
کد خبر: ۳۳۳۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲ - 14February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی امروز (پنجشنبه 25 بهمن­‌ماه) با حضور در مؤسسه فرهنگی هنری پیام آزادگان این استان ضمن دیدار با «علی­‌اکبر عرفانی» مدیر مؤسسه پیام آزادگان خراسان رضوی با جمعی از آزادگان دیدار و گفت‌­و گو کرد.

سردار یوسفعلی­‌زاده در این نشست صمیمی با بیان اینکه دنیای آزادگان ناشناخته مانده است؛ اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس برای فرزندان امام خمینی (ره) از دورن خانه­‌ها تا درون زندان­‌های ارتش بعث عراق سنگر بود و برای بعضی نیز فرصت خیانت و توطئه‌­چینی بود. در طول تاریخ این دو جریان همواره وجود داشته است.

وی با اشاره به این مطلب که آزادگان نماینده یک نسل سرافراز و پیروز هستند؛ خاطرنشان کرد: هر کدام از ما در هر مسئولیتی که هستیم تا زنده‌­ایم،­ مکلفیم در راه حفظ آرمان­‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی ادامه داد: شما آزادگان برای اینکه بتوانید از آزمون­‌های پیش ­‌رو سربلند بیرون بیائید، باید همچون گذشته با تکیه بر تفکر بسیجی در صحنه‌­های مختلف حضور مجاهدانه داشته باشید.

این مسئول در پایان گفت: عصبانیت دشمنان انقلاب اسلامی پایان‌ناپذیر است. علی­‌رغم اینکه آنها نمی­‌خواستند انقلاب ادامه پیدا کند ولی این حرکت الهی مسیر خود را پیدا کرده است. برای استمرار حرکت طوفنده انقلاب اسلامی ما به عنوان سربازان ولایت باید تلاش­‌های مؤثرمان را بیش از پیش کرده تا این انقلاب را به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل کنیم.

در ابتدای این دیدار «یزدی­‌پناه»، «اختیاری»، «شریعتی‌­فر» و «معصومی» از آزادگان مشهدالرضا خاطرات خود را از دوران اسارت خود بیان کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها