رهبر انقلاب در پیامی به مناسبت حادثه تروریستی سیستان‌ و بلوچستان:

ارتباط عاملان جنایت سیستان‌ و بلوچستان با کشورهای منطقه و فرامنطقه مسلّم است

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت حادثه تروریستی سیستان‌ و بلوچستان تأکید کردند: ارتباط عاملان این جنایت با سازمان‌های جاسوسی برخی کشورهای منطقه و فرامنطقه مسلّم است و دستگاه‌های مسئول کشور باید بر آن تمرکز و آن را با جدیت دنبال کنند.
کد خبر: ۳۳۳۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴ - 14February 2019

ارتباط عاملان جنایت سیستان‌وبلوچستان با کشورهای منطقه و فرامنطقه مسلّم استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حضرت «آیت الله خامنه‌ای» رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان را تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دست جنایتکار مزدوران بار دیگر به خون جوانان صالح و خدمتگزار کشور آلوده شد و جمعی از سرمایه‌های انسانی که خود را وقف حراست از مرزها و پاسداری از امنیت مردم کرده بودند، در حمله‌ تروریستهای سیه‌رو و سنگدل به شهادت رسیدند. ارتباط عاملان این جنایت با سازمان‌های جاسوسی برخی کشورهای منطقه و فرامنطقه مسلّم است و دستگاه‌‎های مسئول کشور باید بر آن تمرکز کنند و آن را با جدیت دنبال کنند.

اینجانب به خانواده‌ها و بازماندگان این شهیدان مظلوم و به خانواده‌ی بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت و تبریک می‌گویم و صبر و پاداش الهی را برای آنان و علوّ درجات برای شهدای عزیز و شفای عاجل برای مجروحان از خداوند متعال مسألت می‌کنم. پیگیری قصور احتمالی در این حادثه نیز وظیفه‌ی حتمی سپاه است.

سیّدعلی خامنه‌ای

۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۷

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار