با صدور پیامی؛

نماینده ولی فقیه در سپاه شهادت حافظان مرز‌های میهن اسلامی را تبریک و تسلیت گفت

نماینده ولی فقیه در سپاه در پیامی با محکوم کردن حمله انتحاری شامگاه گذشته به اتوبوس حامل حافظان مرز‌های میهن اسلامی، شهادت فرزندان رشید ملت ایران را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۳۳۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵ - 14February 2019

نماینده ولی فقیه در سپاه شهادت حافظان مرزهای میهن اسلامی را تبریک و تسلیت گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در پیامی با محکوم کردن جنایت تروریستی در محور خاش-زاهدان، شهادت فرزندان رشید ملت ایران را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام نماینده ولی فقیه در سپاه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جنایت تروریستی شامگاه گذشته تروریست‌های تکفیری که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از پاسداران انقلاب و حافظین امنیت ایران اسلامی شد، نشان داد خط سرخ شهادت، خط آل محمد (ص) و آل على (علیهم السلام) و سند افتخار و جاودانگى پیروان قرآن و عترت و مدافعان انقلاب و میهن اسلامى است.

این اقدام وحشیانه، بیانگر عمق کینه و عصبانیت استکبار جهانی، صهیونیست‌ها و مزدوران فرومایه آنان از خلق حماسه بی نظیر ملت مومن، انقلابی و ولایتمدار ایران در ۲۲ بهمن ماه و شکست های پیاپی در برابر انقلاب و نظام مقدس اسلامی است.

بدون تردید بر زمین ریختن خون های پاک حافظان غیور مرزهای میهن اسلامی همچون ۴۰ سال گذشته، شجره طیبه انقلاب اسلامی را مستحکم تر و مقاوم تر ساخته و عزم و اراده پولادین ملت در ایستادگی برابر استکبار جهانی و به شکست کشاندن توطئه ها و دسیسه های دشمنان قسم خورده انقلاب در آینده درخشان پیش رو را استوارتر می کند.

اینجانب با تبریک و تسلیت شهادت فرزندان دلاور و رشید ایران در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به محضر حضرت ولیعصر (عج) و نایب برحقش مقام معظم رهبرى و فرماندهی معزز کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی)، خانواده معظم شهدا و ملت ایران به ویژه مردم شهیدپرور و انقلابی اصفهان -که همواره در عرصه های پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی و در مسیر آرمان های والای امام و شهدا ثابت قدم بوده و اوراق زرینی از حماسه و ایثار را از خود به یادگار گذاشته اند- و آرزوی سلامتی برای مجروحان این جنایت کوردلانه، از پیشگاه خداوند متعال محشور شدن آنان با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام ) را مسئلت دارم.

عبدالله حاجی صادقی
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار