بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 46

جزینی: اختصاص 85 میلیارد تومان از سوی وزارت کشور برای انسداد مرزها

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از اختصاص 85 میلیارد تومان برای انسداد مرزها از سوی وزارت کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۳۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸ - 10November 2014

جزینی: اختصاص 85 میلیارد تومان از سوی وزارت کشور برای انسداد مرزها

سردار جزینی، قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر با اشاره به اینکه حفاظت از مرزها بر عهده نیروی انتظامی است گفت: سه موضوع مهم در مرز وجود دارد، از جمله قاچاق انسان، قاچاق کالا و قاچاق مواد مخدر. هم اکنون قاچاق مواد مخدر در مرزهای شرقی صورت میگیرد با این وجود فعالیت گستردهای برای ایجاد جادههای مرزی و انسداد مرز صورت گرفته است.

وی ادامه داد: طی 6 ماهه نخست امسال 150 کیلومتر جاده های مرزی افزایش پیدا کردند و استفاده از دوربینهای اپتیکی و الکترونیکی گسترش بسیاری یافتهاند تا از این طریق کنترل مرز با دقت و ظرافت بیشتری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه هنوز نقاط خلا در مرزهای کشور مشاهده میشود، گفت: امسال وزارت کشور 85 میلیارد تومان برای انسداد مرز اختصاص داده است.

جزینی ادامه داد: ما برای مبارزه با مواد مخدر همراهی لازم را با پلیس داشتهایم اما این موضوع نیازمند همت بیشتری است از سوی مسوولین ذیربط. چرا که این موضوع، موضوعی بسیار مهم بوده و باید به آن توجه ویژه شود اگر قرار است ما در مرز هیچگونه تردد غیر مجاز نداشته باشیم باید هزینه بسیاری را پرداخت کنیم تا نهایتا به نقطه مطلوب مبارزه با مواد مخدر در مرز برسیم.


انتهای پیام/ م.خ

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار