صدور بیانیه 800 دانشجوی انقلابی خوزستان در مخالفت با FATF

بسیج دانشجویی خوزستان با صدور بیانیه‌ای مخالفت خود را در خصوص پیوستن به FATF ابراز کردند.
کد خبر: ۳۳۳۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳ - 14February 2019

صدور بیانیه 800 دانشجوی انقلابی خوزستان در مخالفت با FaTF

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، بسیج دانشجویی خوزستان با صدور بیانیه‌ای مخالفت خود را در خصوص پیوستن به FATF ابراز کردند.

در متن این بیانیه در ابتدا به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه «هیچ لزومی ندارد که ما برویم چیزهایی را که نمی‌دانیم ته آن چیست یا حتی نمی‌دانیم که مشکلاتی دارد به خاطر آن جهات مثبت قبول کنیم، راه حل این است مجلس شورای اسلامی خودش یک قانون بگذراند» اشاره کردند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

رئیس و اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام 

سلام علیکم؛

اخیرا طرح برجامی دیگری موسوم به FATF در فضایی مسموم توسط برخی مسئولین در حال پیگیری است و ظاهرا تجربه ناموفق برجام هنوز برای این عده قلیل عبرت آموز نشده است و به جای تقویت قدرت درونی کشور دل درگرو توافق با دشمن بسته اند و از طرفی قصد دارند این لکه ننگ را به رهبری و نظام اسلامی تحمیل نمایند.

در زمانی که جنگ تمام عیار و تحریم‌های اقتصادی علیه ملت ایران روز به روز شدیدتر شده است ارائه اطلاعات حسابهای مالی کشور به دشمن و اعتماد به او از طریق این معاهده راه را برای فشار بیشتر در این شرایط خطیر و حساس هموارتر می‌کند.

ما دانشجویان انقلابی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی خوزستان از حضرتعالی و دیگر اعضاء مجمع خواستاریم پازل اقتصادی – امنیتی دشمن در کشور را با این قراردادهای استعماری  تکمیل نکنید و با عدم تایید این لوایح استعماری سرافرازی ملت ایران را به ارمغان بیاورید تا این توطئه شوم و پیچیده دشمنان داخلی و خارجی  همانند دیگر توطئه‌ها با شکست مواجه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار