سردار علیپور:

تروریست‌ها شکوه حضور مردم در 22 بهمن و مراسم جشن 40 سالگی انقلاب را برنتافتند

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: تروریست‌ها و عیادی غربی‌شان شکوه حضور مردم را در 22 بهمن و مراسمات 40 سالگی انقلاب برنتافتند و نتوانستند تنها 48 ساعت پس از آن سیل خروشان، عظمت نسل جوانان ما را به نظاره بنشینند و دست به این جنایت بزدلانه زدند.
کد خبر: ۳۳۳۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹ - 14February 2019

گروهک ها و عیادی غربی شان شکوه حضور مردم در 22 بهمن و مراسمات 40 سالگی انقلاب را برنتافتند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «محمد علیپور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان  با صدور پیامی، جنایت تروریستی زاهدان را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

واعتصموا بحبل الله جميعا ولا تفرقوا

حادثه ناگوار تروریستی 24 بهمن‌ماه که طی آن جمعی از شریفترین فرزندان سپاه پاسداران در سیستان و بلوچستان، به فیض شهادت نائل آمدند، مایه تأثر و اندوه عمیق آحاد ملت ایران عزیز، مقام معظم رهبری و خانواده معظم شهدا گردید و من به عنوان فرزند خوزستان و خادم فرهنگی دفاع مقدس کربلای ایران ضمن محکوم کردن این حادثه ددمنشانه سوگند یاد می‌کنم که تا لحظه انتقام سبز پوشان انقلابی این مملکت از این گروهک های پوشالی، آرام نگیرم.

اینان و عیادی غربی‌شان شکوه حضور مردم را در 22 بهمن و مراسمات 40 سالگی انقلاب برنتافتند و نتوانستند تنها 48 ساعت پس از آن سیل خروشان، عظمت نسل جوانان ما را به نظاره بنشینند و دست به این جنایت بزدلانه زدند.

داعش و منافق و گروهک‌ها بدانند، مادامی که فرامین و تدابیر رهبری هست، مادامی که فرزندان بسیجی و سپاهی و ارتشی و جهادی هستند، مادامی که شیر مردان و شیر زنان خوزستانی و دیگر مرزداران مملکت آماده و داوطلب ایثار و شهادت‌اند، هیچ حادثه ای نمی تواند خللی در عزم پولادین این مردم به‌وجود بیاورد.

اگر هنر شما همین ترورها در اهواز و زاهدان و سنندج است پس به نظاره بنشینید و ببینید هنر و غرش موشک‌های سپاه را که بزودی بر فرق سرتان فرود خواهد آمد و بساط تان را همچون سوریه و عراق از جا بر خواهد کند.

در پایان از خانواده‌های معظم این شهیدان مظلوم می‌خواهم که اندکی صبر پیشه کنند تا ببینند که خون فرزندان رشیدشان چه نهال هایی را پرورش خواهد داد و چه انتقام سختی پیش روی گروهک‌های بی ریشه غرب پرست خواهند دید.

ما مردم خوزستان همچون همیشه تاریخ و درس گرفته از فرهنگ عاشورا و 8 سال دفاع مقدس تا آخرین نفس و قطره‌های خون مان از تمام مرزهای سرزمینی و اعتقادی مان دفاع خواهیم کرد و منتظر اشارت فرمانده معظم کل قوا خواهیم بود.

رزمنده پاسدار محمد علی‌پور

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار