فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

عاملان جنایت تروریستی زاهدان تقاص سختی خواهند داد

سردار «غلامعلی ابوحمزه» گفت: سعی دشمنان این است که انقلاب اسلامی را تحت‌الشعاع قرار دهند؛ آنها باید بدانند سپاه پاسداران جنایت تروریستی زاهدان را بی‌جواب نمی‌گذارد و تکفیری‌ها تقاص سنگینی پس خواهند داد.
کد خبر: ۳۳۳۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱ - 14February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سردار «غلامعلی ابوحمزه» فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در آیین رونمایی از یادمان شهیده «طاهره‌ اشرف‌گنجویی» در حسینیه شهداء سرآسیاب که در راستای برگزاری کنگره 6500 شهید استان کرمان برگزار شد، با اشاره به حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی خواهد ماند و مردم کرمان همگام با سراسر کشور در این راهپیمایی حضور پیدا کردند.

فرمانده سپاه ثارالله به حادثه تروریستی که منجر به شهادت جمعی از نیروهای سپاه در جاده خاش به زاهدان شد، اشاره کرد و گفت: این واقعه تاسف‌بار با حمایت آمریکا‌، رژیم صهیونیستی و کشورهای مرتجع منطقه مانند امارات و عربستان انجام شده و دشمنان نظام بدانند این حرکت مذبوحانه هیچ تأثیری در پیروی از آرمان‌های متعالی امام (ره) و شهدا ایجاد نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: سعی دشمنان این است که انقلاب اسلامی را تحت‌الشعاع قرار دهند؛ آنها باید بدانند سپاه پاسداران این اقدام کور را بی‌جواب نمی‌گذارد و تکفیری‌ها تقاص سنگینی پس خواهند داد.

ابوحمزه گفت: به برکت وجود اسلام، ولایت و استقامت مردم، سپاه به قدرتی رسیده است که موشک‌هایی با برد 2 هزار کیلومتر در اختیار دارد و همانگونه که داعش را در کنار آمریکا و از 600 کیلومتری مورد هدف قرارداد و همزمان پرنده‌های سپاه این حمله را تصویربرداری کردند، این بار نیز ضربه‌ای سخت و شکننده در انتظار تکفیری‌ها است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه با گرامی داشت یاد و خاطره 32 شهید منطقه سراسیاب فرسنگی و به خصوص شهیده «طاهره اشرف گنجویی»، بیان داشت: فرهنگ شهید و شهادت بایستی همیشه به عنوان راه و جهت ما حفظ شود و الگوی مردان و زنان شهید ما در طول تاریخ و در دوران انقلاب اسلامی رسول خدا و ائمه اطهار (ع) هستند.

وی اظهار داشت: در تاریخ صدر اسلام و همچنین در طول 40 سال انقلاب اتفاقات و حوادث زیادی اتفاق افتاده که همه ما باید از آنها درس عبرت بگیریم و اولین علت این حوادث دوست داشتن دنیاست که به عنوان نمونه در حادثه کربلا باعث شد 30 هزار نفر به ظاهر مسلمان در برابر امام حسین (ع) صف آرایی کنند.

ابوحمزه افزود: داشتن بصیرت و حرکت پشت سر ولایت از دیگر نکاتی است که باعث جلوگیری از انحراف جامعه می شود و شهدای ما ثابت کردند که با پشتیبانی از ولایت فقیه و حفظ بصیرت قادر خواهیم بود دشمنان خود را مایوس کنیم.

وی افزود: اگر انسان بصیرت نداشته باشد راه را گم می کند، همانطور که برخی از مسئولین ما برخلاف منویات مقام معظم رهبری«مدظله العالی» که فرمودند:«ما به آمریکا و اروپاییان اعتماد نداریم.» اصرار بر مذاکره با آمریکا دارند و این قطعا از ضعف بصیرت ناشی می‌شود و اعتماد به آمریکا و کشورهای اروپایی که از ما می‌خواهند سوریه، یمن، لبنان و فلسطین را رها کنیم و همچنین برد موشک های خود را از 2000 کیلومتر به زیر 300 کیلومتر بیاوریم، هیچ آینده ای روشنی برای ما ندارد.

فرمانده گفت: اگر بخواهیم راه شهدا را ادامه دهیم، بایستی وابسته به دنیا نباشیم، بصیرت داشته باشیم و پشت سر رهبر حرکت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار