امیر «سهیل نصوحی»:

راه اندازی ICU هوایی در آینده نزدیک/ نیروی هوایی ارتش خودکفا می‌شود

سخنگوی رزمایش مشترک بین بیمارستانی نیروهای مسلح مستقر در منطقه اصفهان گفت: امداد هوایی با انتقال ICU هوایی به منظور حمل بیماران بدحال است که نیاز به مراقبت قلبی و تهویه مکانیکی دارند که با خودکفایی نیروی هوایی این اقدام در حال انجام است که در آینده رونمایی می‌شود.  
کد خبر: ۳۳۳۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲ - 15February 2019

نیروی هوایی ارتش خودکفا می شود/ راه اندازی ICU هوایی در آینده نزدیکبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، امیر سهیل نصوحی در حاشیه رزمایش مشترک بین بیمارستانی نیروهای مسلح مستقر در منطقه اصفهان گبا بیان اینکه هدف این رزمایش افزایش توان امداد، تخلیه و درمان مصدومان و مجروحان در بلایای طبیعی، حوادث جنگی و نظامی است تصریح کرد: امروز ما شاهد پیشرفت بی سابقه در این زمینه هستیم و جمهوری اسلامی توان رقابت با کشورهای پیشرفته را دارد.

وی با اشاره به اینکه هدف دوم رزمایش ایجاد هماهنگی بین نیروهای ارتش در منطقه و همچنین بین ارتش و سپاه در شهر اصفهان و محدوده آن است خاطرنشان کرد: با توجه به حوادث بزرگ مانند زلزله کرمانشاه لازم است در امداد به مردم، نهادها و نیروهای مختلفی شرکت کنند، بنابراین این مانور در راستای هم افزایی بین نیروها در ارتش و سپاه حائز اهمیت است.

سخنگوی رزمایش مشترک بین بیمارستانی نیروهای مسلح مستقر در منطقه اصفهان با بیان اینکه منطقه هوایی شهید بابایی از مهمترین پایگاه‌های نیروی هوایی است یادآور شد: این منطقه با توجه به موقعیت خود می‌تواند حادثه خیز باشد و باتوجه به این مسئله و ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح قرار بر تعداد بالای تخلیه و امداد مجروحان در این منطقه بود.

وی درخصوص بخش های مختلفی که در این رزمایش ایفای نقش داشتند بیان کرد: شورای بهداشت و درمان نیروهای مسلح در اصفهان، پایگاه‌های هوایی منطقه، سپاه و هوانیروز و بخش‌های مختلف آجا اقدامات خود را به خوبی در این رزمایش انجام دادند.

وی افزود: برطرف شدن اشکالات و نقایص هدف دیگر رزمایش است تا در جهت رفع آن اقدام کنیم.

نصوحی ضمن اعلام خبر افتتاح ICU هوایی در آینده نزدیک تصریح کرد: امداد هوایی با انتقال ICU هوایی به منظور حمل بیماران بدحال است که نیاز به مراقبت قلبی و تهویه مکانیکی دارند که با خودکفایی نیروی هوایی این اقدام در حال انجام است که در آینده رونمایی می‌شود.  

وی ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت چشمگیر نسبت به رزمایش های گذشته وعده داد: در رزمایش های آتی با رفع نقایص موجود و بهره گیری از امکانات پیشرفته تر شاهد رشد چشمگیری در این عرصه خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار