معیشت مردم را به کنوانسیون‌های استعماری گره نزنیم

«عباس گودرزی» با اشاره به ظرفیت‌های سرشار ایران اسلامی گفت: معیشت مردم را به تأیید کنوانسیون‌های استعماری گره نزنیم.
کد خبر: ۳۳۳۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳ - 15February 2019

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس از خرم‌آباد، مردم فهیم و ولایت‌مدار لرستان با برگزاری همایشی بزرگ با موضوع دفاع از معیشت و مخالفت با لوایح استعماری که شامگاه پنج شنبه(25 بهمن) در حسینیه «حبیب بن مظاهر» این شهرستان به بیانیه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب لبیک گفتند.

در این تجمع شهروندان نوشته‌هایی چون « Fatf سفره مردم را کوچک‌تر می‌کند»، «به فکر معیشت مردم باشید آقایان مسوول»، « وضعیت کنونی حاصل انتخاب است، نه انقلاب» و « نه به خود تحریمی» در دست داشتند و به این شکل اعتراض خود را به صورت مسالمت آمیز اعلام کردند.

این همایش با تلاوتی چند از آیات قرآن، پخش کلیپ و سرود جمهوری اسلامی آغاز و با سخنرانی انقلابی و روشنگری «عباس گودرزی» نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی ادامه یافت.

معیشت مردم را به کنوانسیون‌های استعماری گره نزنیم

گودرزی به استناد به تاریخ ایران و انقلاب، آمریکا را متهم به توطئه و حمایت از تروریسم و گروهک‌های معاند ضدنظام، ترور 17 هزار شهید و جنایت اخیر تروریستی خاش کرد.

وی، تلاش جهت بایکوت سیاسی جمهوری اسلامی را از جمله برنامه‌های آمریکا طی چهل سال گذشته برشمرد و افزود: اتهام به نقض حقوق بشر علی‌رغم برگزاری انتخابات در زیر بمباران‌ها و بسیج صدها هزار پایگاه رسانه‌ای علیه ایران را از دیگر برنامه‌های آمریکا بوده است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس با بیان اینکه حمایت استعمار از جنایات داعش نه فقط به ضرر ایران بلکه به ضرر جهان بشریت و عقلانیت است، گفت: گره زدن افکار عمومی و مشکلات معیشتی با لوایح استعماری FATF و کنوانسیون پالرمو را از سیاست‌های آمریکا است.

معیشت مردم را به کنوانسیون‌های استعماری گره نزنیم

گودرزی خاطرنشان کرد: مگر با استعمار قدم نزدیم، مگر لبخند دیپلماسی نزدیم، مگر کوتاه نیامدیم، هر چه خواستند از بتنی کردن قلب راکتور اراک تا پلمپ انرژی هسته‌ای انجام دادند، اما چه نتیجه‌ای داشت.

وی ادامه داد: چرا بعضی‌ها با افکار عمومی جهت تصویب لوایح استعماری بازی کرده و از وضعیت معیشتی مردم سوء استفاده می‌کنند.

معیشت مردم را به کنوانسیون‌های استعماری گره نزنیم

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی دستاورد نیست بلکه خون‌آورد است، بیان داشت: همچنان که امروز عزادار عزیزان شهیدمان در حادثه اخیر تروریستی سیستان هستیم، به راستی چرا آمریکا حمله تروریستی اخیر سیستان را محکوم نکرد؟

گودرزی با بیان اینکه عده‌ای هنوز در اقتدار نظام اسلامی در چهل سالگی تردید دارند، افزود: اعتراف دشمن در برنامه‌ریزی فتنه ۸۸ در راستای سرنگونی نظام سیاسی جمهوری اسلامی با وجود ولایت‌فقیه نقش برآب شد ولی عده‌ای هنوز دل در گرو دشمن دارند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های سرشار ایران اسلامی اظهار داشت: تمام حرف ما این است معیشت مردم را به تأیید کنوانسیون‌های استعماری گره نزنیم.

در پایان این اجتماع بزرگ مردم با ندای الله اکبر و با امضا طومار و محکومیت لوایح استعماری به بیانیه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب لبیک گفتند.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار