معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه:

خدمت‌رسانی جهادی شایسته مردم انقلابی است

حجت‌الاسلام «رضا کمندانی» گفت: شکر نعمت حضور مردم در جشن ۴۰ سالگی انقلاب، باید خدمت‌رسانی شایسته مسئولین را به دنبال داشته باشد؛ چراکه خدمت‌رسانی جهادی شایسته مردم انقلابی است.
کد خبر: ۳۳۳۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴ - 15February 2019

خدمت رسانی جهادی شایسته مردم انقلابی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «رضا کمندانی» معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه، ضمن گرامیداشت جشن پیروزی چهل سالگی انقلاب اسلامی، با تمسک به آیه 11 سوره مائده که می‌فرماید: یا أَیهَا الَّذِینَ آمَنُوا اذْکرُوا نِعْمَتَ اللَّهِ عَلَیکمْ...» ای کسانی که ایمان آورده اید! نعمت خداوند را بر خودتان یاد کنید...»، اظهار داشت: شکر نعمت حضور مردم در جشن 40 سالگی انقلاب، باید خدمت رسانی شایسته مسئولین را به دنبال داشته باشد؛ چراکه خدمت رسانی جهادی شایسته مردم انقلابی است.

وی در ادامه با اشاره به سخنان حضرت امام (ره) مبنی بر اینکه «من با جرأت مدعی هستم که ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله (ص) و مردم کوفه در عهد امیرالمومنین (ع) هستند»، افزود: مردم انقلابی در طول این 40 سال در تمامی عرصه ها و صحنه های خطر، در کنار مسئولین بوده اند.

حجت الاسلام کمندانی با اشاره به اینکه حمایت های همه جانبه و تبعیت محض مردم انقلابی از مقام معظم رهبری برای دنیا پیام مهمی دارد، گفت: بازتاب حضور مردم انقلابی در روز 22 بهمن نقشه های خباثت آمیز دنیای استکبار را خنثی کرد.

وی با بیان کلامی دیگر از بنیانگذار نظام اسلامی که فرمودند «بدانید که حفظ یک پیروزی مشکل تر از پیروزی به دست آوردن است»، ادامه داد: ملت ایران علی رغم تحریم اقتصادی، در حفظ دستاوردهای نظام اسلامی لحظه ای غافل نبوده است.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی (ره)، تصریح کرد: بزرگتر از شعار مرگ بر آمریکا که دنیای استکبار را عصبانی کرده، خدمت صادقانه و بدون منت به صاحبان اصلی انقلاب است.

وی اظهار کرد: تا زمانی که کلام امام (ره) و رهبری معظم در خصوص مبارزه با آمریکا از اهداف راهبردی مسئولان و مردم باشد، انقلاب سرزنده خواهد بود، لذا طلاب جوان به مطالعه در خصوص تاریخ انقلاب اسلامی و دستاوردهای 40 ساله این نظام الهی بپردازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار