ائمه جمعه استان و استاندار کرمانشاه شهادت پاسداران را تسلیت گفتند

ائمه جمعه و جماعات اهل سنت، استاندار، نمایندگان مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در پیام‌های جداگانه‌ای شهادت جمعی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در سیستان و بلوچستان تسلیت گفتند.
کد خبر: ۳۳۳۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷ - 15February 2019

ائمه جمعه استان و استاندار کرمانشاه شهادت پاسداران را تسلیت گفتندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه در پیامی خطاب به استاندار سیستان و بلوچستان، نوشت: بدینوسیله شهادت تنی چند از پرسنل شریف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در حادثه تروریستی توسط دستان پلید ایادی تکفیر و نفاق در جریان انفجار اتوبوس در محدوده چانعلی «جاده خاش-زاهدان»از طرف خود و مردم استان کرمانشاه، به شما و هموطنان ارجمندمان در استان سیستان و بلوچستان که دیار رادمردان وفادار است تسلیت عرض می‌کنم. 

در پیام استاندار کرمانشاه همچنین آمده است: بی تردید این اقدام های کور و ناجوانمردانه که حاکی از درماندگی و استیصال تروریستهای تکفیری است، پرده از چهره کریه دشمنان قسم خورده ملت ایران کنار زده و آحاد شریف مردم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خود همچنان با وفاق، وحدت و همدلی به دسیسه چینان اجازه نخواهند داد که در صفوف محکم و به هم پیوسته ملت باعظمت ایران اسلامی رخنه ای ایجاد کنند.

پیام تسلیت دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت

دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه نیز در پیامی اعلام کرد که حادثه ناگوار حمله تروریستی به اتوبوس حامل جمعی از جان برکفان راه امنیت و استقلال کشور اسلامیمان که منجر به شهادت و زخمی شدن مظلومانه تعدادی از پاسداران غیور شد باعث تاسف و تالم فراوان شد.

در ادامه این پیام آمده است: بی تردید بیعت مجدد و باشکوه ملت سرافراز ایران اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نشان از شکست نقشه های شوم دشمنان و عاملان آن دارد. آنان که از وحدت، انسجام و همدلی جامعه اسلامی هراسانند و این وحدت و همبستگی را عامل شکست توطئه ها و دسیسه های خود می‌دانند، حامیان اصلی این جنایت هستند و با طراحی توطئه‌های جدید می خواهند مناسبات مثلث آمریکا ، صهیونیسم و مرتجعین را تقویت کنند و به این اقتدار و همبستگی و همدلی آسیب رسانده و خدشه دار نمایند.

دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان و جمعی از ائمه جمعه و جماعت، مدیران، مدرسین و طلاب مدارس علوم دینی اهل سنت استان کرمانشاه ضمن عرض تسلیت شهادت جانسوز مدافعان امنیت میهن اسلامی به مقام معظم رهبری، ملت بزرگ و سرافراز و خانواده محترم شهدا، برای آنان علو درجات و برای مجروحین این حادثه دردناک شفای عاجل را از درگاه ایزد منان طلب می نمایند.

این پیام می افزاید: در پایان ما دست های پلید دشمنان وحدت و تقریب را در پس پرده این توطئه می‌بینیم یقیناً حفظ وحدت و انسجام و همدلی و بصیرت آحاد ملت عزیز ایران اسلامی بار دیگر دشمنان این مرز و بوم را در رسیدن به اهداف شوم و شیطانی خود ناکام خواهند نمود.

پیام تسلیت امام جمعه پاوه

ماموستا ملا «قادر قادری» امام جمعه پاوه نیز در پیامی خطاب به رهبر معظم انقلاب، حادثه خونین تروریستی محور زاهدان - خاش را به شدت محکوم کرد.

در متن پیام آمده است: خبر حمله خونین تروریستی به اتوبوس حامل حافظین و پاسداران مرزهای کشور اسلامیمان در سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از پاسداران غیور شد، باعث تأسف و تألم شدید شد.

بدون شک رفراندوم و بیعت مجدد ملت شریف و بصیر ایران در روز 22 بهمن، دشمنان را عصبانی و با این حرکات مذبوحانه و حقد و دشمنی خود، باردیگر نشان دادند که از شناخت این ملت آگاه عاجزند.

اینجانب این اقدام تروریستی که حامیان اصلی آن همزمان در «وَرشو» جمع شده­ و مشغول طراحی توطئه­ های بیشتری علیه کشورمان هستند، را قویاً محکوم و اعلام می­دارم، اهل سنت ایران اسلامی از چنین حرکاتی مبرا و معتقدند این حرکات تنها منافع دشمنان ملت ایران را دنبال می­کند.

لذا ضمن تسلیت شهادت این مدافعان وطن به محضر رهبر معظم انقلاب، از درگاه خداوند سبحان برای شهداء عزیز این واقعه تلخ، علو درجات و برای مجروحین شفای عاجل و برای بازماندگان اجر و صبر فراوان مسألت دارم.

محکومیت حادثه تروریستی توسط امام جمعه اهل سنت کرمانشاه

ماموستا ملا «محمد محمدی» امام جمعه اهل سنت کرمانشاه نیز حمله خونین تروریست های ناجوانمرد به اتوبوس حافظان امنیت حدود میهن اسلامی در سیستان و بلوچستان را محکوم کرد.

ماموستا محمدی در این پیام خود با خانواده شهدا اظهار همدردی و برای مجروحین شفای عاجل آرزو کردند.

در ادامه این پیام آمده است: این تحرکات مذبوحانه را در راستای اهداف دشمنان وحدت و امنیت کشور دانست که با گرد هم آمدن هم در اجلاسی ضد ایرانی قصد فتنه گری و آسیب رسانی به وحدت و اقتدار ایران اسلامی را دارند.

ماموستا محمدی با توصیه به هوشیاری و بصیرت، از همگان خواست دست در دست هم مانع نفوذ افکار پلید و غوطه ور در خون تروریست‌ها و آمران آنها به میان صفوف متحد خود باشند.

امام جمعه موقت روانسر حمله تروریستی سیستان و بلوچستان را محکوم کرد

ماموستا ملا «یحیی شهبازی» امام جمعه موقت روانسر نیز حمله تروریستی سیستان و بلوچستان را محکوم کرد.

در این پیام آمده است: باتوجه به حمله انتحاری تروریستی که منجر به شهادت نیروهای مرزبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد، ضمن محکومیت این عمل شنیع، به مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران اسلامی، بالاخص مردم شریف استان سیستان و بلوچستان وبازماندگان شهدا، تسلیت عرض کرده و برای مجروحان شفای عاجل و برای بستگان صبر و بردباری و اجر عظیم مسألت دارم.

پیام تسلیت نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی

«شهاب نادری» نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی با تسلیت شهادت نیروهای سپاه پاسداران، نوشت: دفاع از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل جان فشانی عزیزانی است که جان شیرین خود را در طبق اخلاص نهاده و برای ایجاد امنیت پایدار در کشور سر از پا نشناخته تا مردم بزرگوار ایران در همه جوانب از این نعمت بزرگ برخوردار شوند.

در این پیام همچنین آمده است: بی شک قرار گرفتن نام جمهوری اسلامی ایران بر قله آسایش و امنیت مرهون شهادت، جانفشانی و پایمردی مجاهدان این عرصه است که با تقدیم همه هستی خویش به نبرد بی‌امان برخاسته و بنه درجه رفیع شهادت نائل آمدند. 

این پیام می افزاید: بار دیگر برادران عزیزمان در سپاه به دست گروهک های درنده‌خوی به فیض عظیم شهادت نائل آمدند و روح پاکشان با ارواح شهیدان والامقام در ملکوت اعلی ماوی گزید و از روزی الهی متنعم شدند.

در ادامه پیام نماینده اورامانات آمده است: اینجانب ضمن محکومیت نمودن این حادثه، شهادت پاسداران و مرزبانان سرافراز، سبز‌پوشان میدان‌های جهاد و شهادت و مجاهد محبوب عرصه‌های نبرد نور علیه ظلمت را به رهبر عزیز انقلاب حضرت امام خامنه ای، ملت اسلامی ایران و خانواده های محترم این شهیدان بزرگوار تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند، عاجزانه مسئلت می‌کنیم تا نتیجه این دلاور‌مردی‌ها و رشادت‌ها را نابودی عناصر خودفروخته و خودسر قرار دهد.

در حمله تروریستی چهارشنبه شب به اتوبوس حامل نیروهای سپاه پاسداران در استان سیستان و بلوچستان 27 تن به شهادت رسیدند و 13 تن دیگر نیز زخمی شدند. گروهک تروریستی موسوم به «جیش العدل» مسئولیت این حمله تروریستی را برعهده گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار