امام جمعه موقت یاسوج:

فرمایشات مقام معظم رهبری سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد

حجت‌الاسلام «سید علی‌صالح موسوی‌اعظم» گفت: فرمایشات راهگشای مقام معظم رهبری به عنوان یک منشور عزت و اقتدار باید هر چه بیشتر سرلوحه کار مسئولان و دولت قرار گیرد.
کد خبر: ۳۳۳۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹ - 15February 2019

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید علی‌صالح موسوی‌اعظم» امام جمعه موقت یاسوج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر اظهار داشت: فرمایشات راهگشای مقام معظم رهبری به عنوان یک منشور عزت و اقتدار باید هر چه بیشتر سرلوحه کار مسئولان و دولت قرار گیرد.

وی با اشاره به حادثه تروریستی زاهدان و شهادت تعدادی از پاسداران مدافع امنیت عنوان کرد: سپاه مقتدر پاسخ قاطع و محکمی به عاملان این جنایات خواهد داد همان گونه که جواب دندان‌شکنی به عاملان جنایت 31 شهریورماه اهواز داد.

امام جمعه موقت یاسوج افزود: کشورهای عربی به‌ویژه عربستان با دستور گرفتن از آمریکا و اسرائیل به مخالفت با ایران برخاستند که به لطف الهی رسوا می‌شوند.

موسوی‌اعظم خاطرنشان کرد: کشورهای مسلمان و غیرمسلمان دنیا با تاسی و الگو گرفتن از نظام و انقلاب در حال مقابله با استکبار جهانی هستند به طوری که آسایش و آرامش را از نظام سلطه گرفته‌اند که این امر از برکات انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به راهپیمایی باشکوه 22 بهمن امسال، ادامه داد: ملت ایران و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود بارش برف و باران و سردی هوا حضور گسترده و حماسی در این راهپیمایی داشتند به گونه‌ای که در برخی روزنامه‌های دنیا بازتاب گسترده‌ای داشت.

امام جمعه موقت یاسوج تاکید کرد: این حضور نشان‌دهنده وفاداری ملت ایران به آرمان‌های نظام، انقلاب و تجدید بیعت با امام و رهبری است.

موسی‌اعظم عنوان کرد: دشمنان با وجود تلاش‌های زیاد نتوانستند در جشن 40 سالگی انقلاب کوچکترین دلسردی و ناامیدی در ملت ایران ایجاد کنند و در این راه شکست مفتضحانه‌ای خوردند.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره تاکید دارند که باید امید به آینده روشن در مردم و به‌یژه نسل جوان ایجاد شود و در همین راستا باید مسئولان اجرایی کشور و استان وضعیت کشور قبل و بعد از انقلاب را برای مردم بازخوانی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها