امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

جنایت تروریستی در سیستان و بلوچستان محکوم است

ماموستا مُلا «محمد محمدی» جنایت اخیر تروریست‌ها در به خاک و خون کشیدن مرزبانان و امنیت آفرینان در سیستان و بلوچستان را به شدت محکوم کرد و گفت: این رفتار مجرمانه هیچ توجیهی ندارد و عاملان و آمران آن بدانند در مسیر غلطی که انتخاب کرده‌اند، گرفتار خواهند شد.
کد خبر: ۳۳۳۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲ - 15February 2019

دشمن ایران اسلامی در صفوف متحد ملت ایران راه نفوذی نخواهد داشتبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، ماموستا مُلا محمد محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد جامعه امام شافعی (ره) اظهار داشت: نفرت و کشتاری که دشمن از طریق این تروریست ها ترویج می دهد در صفوف متحد ملت ایران راه نفوذی نخواهد داشت.

وی همچنین کنفرانس ورشو را از پیش شکست خورده دانست و رفتار خصمانه و مغرضانه دشمنان را با انقلاب اسلامی محکوم کرد.

خطیب جمعه اهل سنت در ادامه خطبه ها با تقدیر از همگی کسانی که خالصانه در راهپیمایی عظیم 22 بهمن حضور داشتند، گفت: ما مردم بسیار نجیب و همراهی داریم که در تمامی شرایط در صحنه هستند و باید قدر آنان را بدانیم و لحظه ای در خدمت به این مردم درنگ نکنیم.

ماموستا محمدی، بخشی از خطبه های خود را به ایثار و فداکاری افرادی اختصاص داد که در شرایط سخت حکومت اسلامی در کنار پیامبر ماندند و از تعرض دشمنان به حدود اسلامی جلوگیری کردند.

این مقام مسوول با اشاره به عداوت تاریخی برخی با اساس اسلام، تصریح کرد: همه ما در مقابل حفظ دین و حدود شریعت مسئولیم و نباید بگذاریم به بهانه های بزک شده غربی را بی اعتبار کنند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه خطبه ها با ابراز نگرانی از روندی که دشمن برای پوچ گرایی جوانان مسلمان در پیش گرفته، این برهه از زمان را خطیر و وظیفه والدین، معلمان و مربیان را قوی تر دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار