امام جمعه بروجرد:

حادثه تروریستی زاهدان نشانه ضعف دشمن در برابر ایران است

حجت‌الاسلام «علی حسینی» گفت: حادثه تروریستی زاهدان نشانه ضعف دشمن در برابر ایران است اما با شهادت یک عزیز، هزاران نفر دیگر سینه سپر و در این مسیر حرکت می‌کنند.
کد خبر: ۳۳۳۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸ - 15February 2019

حادثه تروریستی زاهدان نشانه ضعف دشمن در برابر ایران استبه گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «سید علی حسینی» در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به حادثه تروریستی در زاهدان اظهار داشت: در این حادثه تعدادی از پاسداران به شهادت رسیدند و تعدادی هم مجروح شدند که این اقدام تروریستی نشانه ضعیف شدن دشمن است؛ چراکه توان رویارویی را ندارد و این گونه دست به اقدامات تروریستی می زنند.

وی اضافه کرد: با خون هر یک از شهدا و عزیزان ایران اسلامی، هزاران نفر دیگر سینه سپر می کنند و در راه دفاع از ارزشها و اسلام قدم برمی دارند و روز به روز جمهوری اسلامی ایران قدرتمندتر در این مسیر حرکت می کند.

به گفته وی ملت ایران متحدتر از همیشه ایستاده اند و با اتحاد، قدم برداشتن در راه شهدا در این مسیر حرکت می کنند و دشمن را با شکست مواجه خواهند کرد.

امام جمعه بروجرد اظهار داشت: در بین شهدای حادثه تروریستی شهید بروجی از شهرستان بروجرد به شهادت رسیده است که باید مراسم تشییع این شهید بزرگوار با شکوه برگزار شود.

خطیب جمعه بروجرد در بخش دیگری با اشاره به سربریدن یک کودک 6 ساله در عربستان افزود: چند روز پیش یک انسان درنده یک کودک 6 ساله را جلوی چشم مادرش سر بریده که نشان دهنده ناتوانی دشمن است  و ثابت می کند که این افراد با شیعه و اسلام کینه دارند.

وی با اشاره به حضور پر شور مردم و ناکام ماندن دشمن در توطئه هایش بیان کرد: دشمن تصور داشت به دلیل مشکلات، امسال مردم در راهپیمایی 22 بهمن حضور کمی دارند اما دیدیم امسال راهپیمایی 22 بهمن متفاوت تر از هر سال برگزار شد و مردم با حضور خود نشان دادند در این مسیر حرکت می کنند.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: مسئولان باید با همه توان در جهت رفع مشکلات و خدمت به مردم تلاش کنند چرا که مردم شایسته خدمت هستند.

وی تصریح کرد: جبهه مقاومت با محوریت ایران اسلامی در اوج قدرت است و از سوی دیگر آمریکا رو به افول است و پیشرفت و موفقیت ایران اسلامی و فرزندان این سرزمین دشمن را کلافه کرده اما با توکل بر خدا همچنان در این مسیر حرکت می کنیم و دشمن را در رسیدن به اهدافش ناامید خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها