امام جمعه بوشهر:

بزرگترین عبادت مسئولان خدمت به انقلاب و مردم است

آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» بزرگترین عبادت مسئولان را خدمت به انقلاب و مردم دانست و گفت: بزرگترین گناه عدم انجام وظیفه است که باید مسئولان ولایی در مسیری که رهبر معظم انقلاب اسلامی تعیین کرده‌اند، حرکت کنند.
کد خبر: ۳۳۳۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳ - 15February 2019

بزرگترین عبادت مسئولان خدمت به انقلاب و مردم استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» امام جمعه بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر، مدیریت و کنترل زبان را یکی از سبک‌های زندگی اسلامی دانست و اظهار داشت: تهمت، بهتان و خبرچینی از اعمال ناشایست و ناپسند است و جزو گناهان محسوب می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با استناد به بیانیه مقام معظم رهبری تحت عنوان گام دوم افزود: معظم‌له در این بیانیه مطالب مهم و راهبردی در 7 سرفصل ارائه کردند که نشان از ولایت، بصیرت، هوشمندی و دانش سالاری ایشان دارد.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر توجه فرهیختگان، دانشگاه‌هیان و حوزویان به بیانیه مقام معظم رهبری تصریح کرد: برگزاری کرسی‌های نظراندیشی، نشست‌های تخصصی و ارائه راهکارهای ملی و بومی‌سازی این بیانیه برای فضای استان بوشهر باید مورد توجه فرهیختگان، دانشگاه‌هیان و حوزویان قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با چهل سال سربلندی با وجود فراز و نشیب‌های گوناگون پشت سر گذاشت افزود: بزرگترین پیروزی انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته، استقامت، حاکمیت و استقرار نظام اسلامی و دفاع از دستاوردهای آن  و مقابله با انواع تهاجمات استکبار جهانی است.

صفایی بوشهری از آغاز ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی خبر داد و بیان کرد: دهه چهارم انقلاب اسلامی حفظ انقلاب بود  و اینک در دهه پنجم انقلاب، پیشرفت، عدالت، تمدن،  تسریع در خدمت‌رسانی به جامعه مورد توجه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم ولایت‌مدار با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن برگ زرین دیگری بر افتخارات استان بوشهر افزودند و این حضور حماسی، نشان از بصیرت، هوشمندی و درک مسائل در فضای ملی و فراملی است.

امام جمعه بوشهر با محکوم کردن برگزاری کنفرانس ضد انسانی و ضد ایرانی ورشو افزود: آمریکا و مزدورانش پس از شکست سنگین در منطقه برای نشان دادن خود در فضای سیاسی جهان و جبران شکست‌ها این چنین کنفرانس‌ها برگزار می‌کنند.

وی با محکوم کردن جنایات استکبار جهانی و گروهک تکفیری در عملیات تروریستی در سیستان و بلوچستان افزود: این جنایت که منجر به شهادت و مجروح شدن عده‌ای از مرزبانان و مدافعان حریم امنیت کشورمان شد در راستای انتقام به پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن که می‌خواستند فکرها را منحرف کنند با همکاری استکبار جهانی و مزدورانش در منطقه انجام شد.

صفایی بوشهری با بیان اینکه مردم در چهل سال پیروزی انقلاب اسلامی امتحان خود را در همه عرصه‌ها پس داده‌اند خاطرنشان کرد: مردم در تمام صحنه‌های انقلاب در چهل سال گذشته با همه فراز و نشیب‌ها، سختی‌ها، ایستادگی‌ها، مشکلات و تحمل سختی‌ها امتحان خود را  داده‌اند و سربلند بیرون آمده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با تاکید بر خدمت صادقانه به مردم و انقلاب گفت: مسئولان کشوری و کسانی که تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز هستند خدمات به مردم، انقلاب و اسلام را سرلوحه کار خود قرار دهند.

امام جمعه بوشهر بزرگترین عبادت مسئولان در عرصه اجتماعی، خدمت به انقلاب و مردم دانست و تاکید کرد: بزرگترین گناه عدم انجام وظیفه است که باید مسئولان ولایی در مسیری که رهبر معظم انقلاب اسلامی تعیین کرده‌اند حرکت کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید با مجاهدت در مسیر خدمت گذاری به مردم تلاش کنند، گفت: مردم نیز با وحدت، همدلی، همراهی، اتحاد در سایه ولایت در کنار مسئولان، انقلاب را حمایت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها