امام جمعه موقت سمنان تاکید کرد؛

ضرورت هوشیاری مسوولان و مردم در برابر توطئه‌های دشمنان

حجت‌الاسلام «غلامحسین مهدوی‌نژاد» گفت: امروز دشمنان سعی دارند تا سبک زندگی غربی را بین مردم ایران اسلامی ترویج دهند اما مردم ما در سایه انقلاب اسلامی و تقوای الهی هرگز اجازه این امر را نمی‌دهند.
کد خبر: ۳۳۳۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶ - 15February 2019

ضرورت هوشیاری در برابر توطئه های دشمنانبه گزارش  دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «غلامحسین مهدوی‌نژاد» امام جمعه موفت سمنان در خطبه‌های آخرین نماز جمعه بهمن‌ماه ۹۷ سمنان به میزبانی مصلای این شهر، ضمن بیان اینکه مردم از برخی مشکلات امروز گلایه دارند، اظهار داشت: اگرچه مردم گله‌هایی از مجریان و مسئولان دارند و عملکردشان را ناکافی و بعضاً نادرست می‌دانند که سبب شده تا مشکلات معیشتی برایشان پیش آید اما همواره عملکرد ضعیف برخی مسئولان را از انقلاب اسلامی و نظام جدا می‌دانند.

وی بابیان اینکه مردم ما علی‌رغم مشکلات نشان داده‌اند که هرگز پشت نظام اسلامی را خالی نخواهند کرد، ابراز کرد: پیام واضح مردم به دشمنان این است که هرگز از پشتیبانی نظام، انقلاب اسلامی و رهبری دست نخواهیم کشید و به دنیا می‌گوییم که ما پای دین اسلام، رهبری ولایت‌فقیه و دیانتمان هستیم.

امام‌جمعه موقت سمنان در دیگر بخش سخنان خود ضمن قدردانی از حضور مردم سمنان در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، ابراز کرد: این راهپیمایی دارای دو پیام واضح بود نخست اینکه اگر دشمنان آرزوی تسلیم و بازگشت مردم از انقلاب رادارند در اشتباه هستند و دوم مردم‌فریب دشمنان نظام و انقلاب را نخورده و راهکار عبور از مشکلات را در سازش با دشمنان نمی‌بینند.

مهدوی نژاد بابیان اینکه آنانی که سخن از نابودی نظام اسلامی می‌زنند آرزویشان را با خود به گور خواهند برد، گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن یک‌بار دیگر نشان داد که مردم تا چه اندازه پشتیبان نظام و رهبری هستند.

وی افزود: مردم ایران اسلامی یک‌بار دیگر در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که پشتیبانی از نظام ولایت‌فقیه و انقلاب اسلامی را در رأس امور می‌دانند و هرگز نخواهند گذاشت تا دشمنان و معاندان علیه انقلاب اسلامی به توطئه‌هایشان جامه عمل بپوشانند.

امام‌جمعه موقت سمنان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن بیان اینکه تقوای الهی توصیه تمام بزرگان دین است، تأکید کرد: امروز دشمنان سعی دارند تا سبک زندگی غربی را بین مردم ایران اسلامی ترویج دهند اما به حمد الله مردم ما در سایه انقلاب اسلامی و تقوای الهی هرگز اجازه این امر را نمی‌دهند.

مهدوی‌نژاد بابیان اینکه دشمنان با طرح سبک زندگی غربی از طریق دستگاه عریض و طویل تبلیغاتی سعی دارند تا عقاید نشان را ترویج دهند، ابراز کرد: مقابله با تلاش معاندان برای تغییر سبک زندگی اسلامی نیازمند هوشیاری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار