امام جمعه دیلم:

تروریست‌ها پاسخ نیروهای مسلح را خواهند دید

حجت‌الاسلام «سیدابوالحسن حسینی بوشهری» گفت: این ترورها فاقد ارزش نظامی است و قطعا با پاسخ مناسب نیروهای مسلح ما به‌ ویژه سپاه مقتدر مواجه خواهد شد.
کد خبر: ۳۳۳۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۹ - 15February 2019

تروریست ها پاسخ نیروهای مسلح را خواهند دید

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت الاسلام «سید ابوالحسن حسینی بوشهری» امام جمعه دیلم  امروز در خطبه‌های نمازجمعه با تسلیت سالروز رحلت حضرت ام البنین (س) که به‌ نام روز مادران و همسران شهدا نامگذاری شده، اظهار داشت: اگر صبر و مقاومت این عزیزان نبود ما نمی‌توانستیم جنگ را اداره کنیم و با بردباری و ایثار و گذشت آن‌ها بود که رزمندگان بدون کمترین دغدغه راهی جبهه‌های نور علیه ظلمت شدند.

وی گفت: خانواده شهدا 2 نوع مجاهدت دارند یکی در تربیت مجاهد و شهید و روانه‌کردن آنها به جبهه و دوم پیام‌ رسانی خون شهدا و وظیفه مسؤلان حفظ حریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان است.

وی با تسلیت شهادت پاسداران و مرزبانان حادثه تروریستی اخیر خاطرنشان کرد: هدف از این حرکت ناجوانمردانه و ددمنشانه تحت شعاع قرار دادن حضور حماسی و تماشایی مردم در ۲۲ بهمن‌ماه بود.

حسینی بوشهری بیان داشت: البته این عملیات‌ها فاقد ارزش نظامی است و قطعا با پاسخ مناسب نیروهای مسلح ما به‌ ویژه سپاه مقتدر ما مواجه خواهد شد. همسایگان ما هم حسن همجواری را رعایت کنند و اجازه ندهند خاک آن‌ها سکوی پرش تکفیری‌ها را فراهم کند.

وی تصریح کرد: ما قطعا حق دفاع را برای خودمان محفوظ می‌دانیم و نمی‌توانیم شاهد پرپر شدن عزیزان‌مان توسط مشتی خودفروخته به اجانب باشیم و صحنه‌گردانان اصلی هم قطعا از انتقام ملت ایران مصون نخواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار