امام جمعه چغادک مطرح کرد؛

جوانان نیروی اصلی برای پیشبرد گام دوم انقلاب

حجت‌الاسلام «رضا خدری» گفت: جوانان هم در اصل پیروزی انقلاب تأثیر بالایی داشتند و هم در دفاع مقدس و حفظ ارزش‌های اسلامی؛ بنابراین امروز هم باید جوانان را نیروی اصلی برای پیشبرد گام دوم انقلاب بدانیم و می‌­طلبد که دولت جمهوری اسلامی توجه ویژه‌­ای نسبت به واگذاری امور به جوانان داشته باشد.
کد خبر: ۳۳۳۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴ - 15February 2019

جوانان نیروی اصلی برای پیشبرد گام دوم انقلاب

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت الاسلام «رضا خدری» امام جمعه شهر چغادک امروز در خطبه‌های نماز جمعه از مردم به جهت حضور باشکوه و بی‌نظیر در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کرد و اظهار داشت: ملت ایران بار دیگر عزت، شرف و عظمت خود را به دنیا نشان دادند و با توجه به شرایط زمانی، حماسه باشکوهی را رقم زدند، حضوری که چشم دنیا را خیره کرد و خبرگزاری‌­های دنیا اینگونه مخابره کردند که مردم ایران با این اقدام خود نشان دادند که با اصل نظام اسلامی هیچ مشکلی ندارند.

وی گفت: اکنون بار دیگر نوبت مسؤلین است که بیشتر قدر این مردم شریف را بدانند، به گلایه­‌های آنان به خوبی توجه کنند و تمام تلاششان را برای رفع مشکلات این مردم به کار گیرند.

وی در ادامه شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت و افزود: ما با شهادت ضربه نمی خوریم، بلکه همچنان که امام راحل عظیم الشأن ما فرمود «ما با شهادت زنده تر می‌­شویم».

خدری اضافه کرد: تروریست­ها و حامیان جاهل و جلاد آنان گمان کردند که با این حرکت تروریستی کور، می‌­توانند از مردم عزیز ما به جهت حضور بی‌نظیرشان در راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، انتقام بگیرند و به خیال باطل گمان کردند که می‌توانند روحیه مردم را تضعیف کنند، غافل از اینکه ما اصل انقلاب را با شهادت آغاز کردیم و امروز هم «گام دوم انقلاب» را با عطر شهادت آغاز می‌­کنیم.

خدری صدور بیانیه مهم گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی را آغاز فصل جدید جمهوری اسلامی دانست و گفت: رهبری، خطاب اصلی بیانیه را جوانان قرار دادند و این نشان از اهمیت این مقطع سنی از نظر ایشان است، زیرا جوانان هم در اصل پیروزی انقلاب تأثیر بالایی داشتند و هم در دفاع مقدس و حفظ ارزشهای اسلامی؛ بنابراین امروز هم باید جوانان را نیروی اصلی برای پیشبرد گام دوم انقلاب بدانیم و می‌­طلبد که دولت جمهوری اسلامی توجه ویژه‌­ای نسبت به واگذاری امور به جوانان داشته باشد.

وی با اشاره به بیانیه رهبری و تجربه گرانسنگ 40 ساله انقلاب ابراز داشت: قبل از آن ما بدون هیچگونه تجربه‌­ای حکومت اسلامی را آغاز کردیم و بحمدالله با همه سختی­ها و سنگ اندازی­‌ها به پیروزی‌­های چشمگیری دست یافتیم و انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که یک چل­ه پر افتخار را بدون خیانت به آرمان­های اصیل آن پشت سر گذاشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار