امام جمعه خرم‌آباد:

راهپیمایی 22 بهمن امسال نمایش قدرت و اتحاد ملت اسلامی بود

آیت‌الله سید احمد میرعمادی گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال نمایش قدرت و اتحاد ملت اسلامی بوده است و مردم این صحنه را کامل در جلوی چشم‌های خودشان دیدند و از سوی دیگر پیامی برای دشمنان بود.
کد خبر: ۳۳۳۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴ - 15February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، آیت‌الله «سید احمد میرعمادی» نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در ‌خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان خرم‌آباد که در مصلی الغدیر این شهر برگزار شد، با اشاره به  29 بهمن سالروز قیام مردم تبریز به مناسبت چهلمین روز شهدای 19 دی قم، اظهار داشت: ارزش این قیام به شجاعت، موقع شناسی و اقدام به‌ موقع و به هنگام مردم تبریز بوده که برای ما درس و غیرت دینی و اقدام به موقع است و باید در صحنه حاضر شد و اقدام کرد.

وی ضمن تسلیت شهادت جمعی از پاسداران انقلاب در حمله تروریستی زاهدان افزود: این اقدام جنایت‌کارانه و تروریستی نشانه سر درگمی دشمنان انقلاب اسلامی ایران است برای اینکه استکبار جهانی و ایادی آن‌ها پس از خلق حماسه باشکوه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن توسط مردم، دچار سردرگمی شدند.

آیت الله میر عمادی حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن را اتفاقی معجزه‌آسا دانست و گفت: وقتی دشمنان این حادثه را دیدند به دنبال این افتادند کام ملت را تلخ کنند و این شکوه و عظمت را از دید مردم جهان منحرف یازند و مردم را از این نعمت بزرگ دچار غفلت کنند لذا دست به یک اقدام کور زدند و تعدادی از پاسداران عزیز را به شهادت رساندند.

امام جمعه خرم‌آباد خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: دشمنان و استکبار جهانی بدانند مکتب ما و ملت ما پرورش یافته مکتب حسینی است و شهادت را مایه افتخار می‌داند گرچه از دست دادن سرمایه‌های عظیم برای ما سنگین است اما دشمنان، تروریست‌ها و استکبار جهانی بدانند، سپاه قدرتمند ریختن خون شهیدان مظلوم را بدون پاسخ نخواهد گذاشت و انتقام خون شهیدان را خواهد گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا عنوان کرد: مادران و همسران شهدا حماسه‌سازان انقلاب اسلامی ایران هستند. صبر، استقامت، ایثار و رشادت مادران و همسران جای تکریم و تجلیل دارد و موجب حفظ و حرمت شهیدان است.

وی ادامه داد: روز چهارشنبه اول اسفند سالروز شهادت «شیخ فضل‌الله محلاتی» و روز روحانیت و دفاع مقدس است، شهید محلاتی یک انسان با اخلاق و عاشق شهادت بود و برای جامعه و روحانیت مبارز و روحانیت انقلابی الگو شده است و امروز روحانیت انقلابی در صف مقدم مبارزه قرار داشته و دارد. روحانیت با جمعیت اندک در مقایسه با سایر اقشار در دفاع مقدس چهار هزار و 300 در هشت سال دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است.

خطیب نماز جمعه خرم آباد با اشاره به راهپیمایی با شگوه مردم در روز 22 بهمن امسال تصریح کرد: مردم پس از 40 سال بازهم باشکوه به صحنه آمدند راهپیمایی 22 بهمن امسال نمایش قدرت و اتحاد ملت اسلامی بوده است و مردم این صحنه را کامل در جلوی چشم‌های خودشان دیدند و از سوی دیگر پیام برای دشمنان بود.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شکست دیگری برای آمریکا و استکبار جهانی بوده و آمریکا همه توطئه‌ها و نقشه‌هایش نقش برآب شد، مردم توطئه را خنثی کردند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در بخشی دیگر از سخنان خود با انتقاد از عملکرد برخی مسئولان اظهار داشت: مردم عملکرد برخی از مسئولان را از انقلاب و نظام و رهبری جدا کردند مردم ناکارآمدی برخی از مسئولان را می بینند، بعضی از مسئولان اصلا به فکر مردم نیستند به دنبال منافع خودشان هستند.

وی با بیان اینکه بیانیه مهم مقام معظم رهبری در 40 سالگی انقلاب اسلامی افق آینده انقلاب اسلامی را ترسیم کردند، افزود: این بیانیه مخاطب اصلی آن مردم و جوانان هستند. پیشرفت انقلاب به جوانان بستگی دارد و این جوانان هستند که باید حافظ انقلاب باشند.

آیت الله میرعمادی هدف از گام دوم انقلاب را آمادگی برای ظهور، طلوع ولایت امام زمان (عج) و تمدن‌سازی آرمان‌های انقلاب اسلامی است که نیاز به تجزیه و تحلیل دارد دانست و یاد آور شد: این جمله مقام معظم رهبری را با آب طلا باید بنویسید بر سر در  اداره و اتاق مسئولان نصب کنند جمله این است مقام معظم رهبری فرموند «شرط مشروعیت همه‌ مقامات حکومت جمهوری اسلامی طهارت اقتصادی است». اگر امروز برخی مشکلات و گرفتاری‌ها را می‌بینیم به‌خاطر فساد اقتصادی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها