امام‌جمعه کوهدشت:

ملت ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان استکبار زد

حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی گفت: ملت فهیم و با بصیرت ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، جشن پیروزی انقلاب را در اقصی نقاط این کشور عزیز به نمایش گذاشت و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زد.
کد خبر: ۳۳۳۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۸ - 15February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «ابراهیم طهماسبی» امام جمعه کوهدشت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان با اشاره به حضور پور شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: ملت فهیم و با بصیرت ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، جشن پیروزی انقلاب را در اقصی نقاط این کشور عزیز به نمایش گذاشت و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زد.

وی راهپیمایی 22 بهمن را پیام اقتدار ملت ایران دانست و گفت: خبرگزاری‌های مختلف خبر حضور گسترده مردم را در راهپیمایی 22 بهمن به جهان مخابره کردند و نشان دادند که انقلاب اسلامی تمام محاسبات جنایتکاران را برهم زده است.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه ثبات کشور، ایجاد زیرساخت‌ها و مشارکت مردم از برکات انقلاب اسلامی به شمار می‌رود، افزود: انقلاب اسلامی به‌عنوان خورشید عالم‌تاب متعلق به همه آحاد ملت است.

طهماسبی بیان کرد: ملت ایران علی‌رغم تحریم‌ها، راه الهی خود را پیدا کرده است، مسؤولان نیز بایستی با همراهی مردم در عمل، وظایف خود را انجام دهند چراکه حمایت مردم از مسؤولان بسیار اهمیت دارد.

وی با اشاره به اینکه انتقاد سازنده وظیفه هر مسلمانی است، تصریح کرد: پست‌های مهم و کلیدی در اختیار افراد بی‌تفاوت نباشد،بلکه بایستی به افراد مؤمن و دلسوز سپرده شود.

امام‌جمعه کوهدشت پیام رهبر معظم انقلاب را به‌عنوان «گام دوم انقلاب» خطاب به ملت ایران مهم و سرنوشت‌ساز دانست و خاطرنشان کرد: حضرت آقا فرمود این 40 سال، شاهد جهادهای بزرگ و افتخارات درخشان و پیشرفت‌های شگفت‌آور در ایران اسلامی بودیم، این مدّت، با مدّت‌های مشابه در انقلاب‌های بزرگی همچون انقلاب فرانسه و انقلاب اکتبر شوروی و انقلاب هند مقایسه شود که آن انقلاب‌ها چگونه از بین رفته اما انقلاب اسلامی هم چنان با اقتدار ایستاده است.

طهماسبی با بیان اینکه بیداری ما مرگ دشمن را به همراه دارد، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر بی‌توجهی به شعارهای انقلاب و غفلت از جریان انقلابی در برخی اوقات نمی‌بود، بی‌شک دستاوردهای انقلاب اسلامی بیشتر از این بود.

وی با اشاره به حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان، خاطرنشان کرد: این مبارزه و درگیری حق و باطل به خاطر خدا همیشه بوده و هست، انقلاب با اقتدار به‌پیش می‌رود و انتقام خون شهیدان عزیز توسط سپاه قهرمان گرفته خواهد شد.

امام‌جمعه کوهدشت در بخشی دیگر از سخنان خود به جنایات وهابی های سفاک در منطقه اشاره کرد و گفت: «زکریا بدر علی الجابر» زائری شش ساله و شیعه‌ای که همراه مادرش برای زیارت پیامبر (ص) راهی مدینه شده بود، به طرز فجیعی توسط یک وهابی سر بریده شد که نشان از اوج وحشی‌گری وهابیون دارد.

طهماسبی با  انتقاد از لایحه پالرمو در پایان گفت: در مدیریت‌ها به کم قانع نباشیم، معنای تدبیر هم یعنی اینکه در جای خودش آزادی، دقت، نظارت، سکوت و فریاد باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار