امام جمعه الیگودرز:

خون پاسداران اسلام سبب تداوم حیات انقلاب و روسیاهی دشمنان خواهد شد

حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده گفت: شهدای حادثه تروریستی زاهدان آخرین شهدای انقلاب نخواهند بود و این خون‌ها سبب ادامه حیات انقلاب و روسیاهی دشمنان اسلام می‌شود.
کد خبر: ۳۳۳۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶ - 15February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «محمدعلی ارزنده» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهر ضمن عرض تسلیت بمناسبت شهادت پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه تروریستی اظهار داشت: گروه تروریستی ملعون وابسته به عربستان وامارت و با حمایت آمریکا زمانیکه فهمیدند نمی‌توانند بر عزم واراده ملت خللی ایجاد کنند با اقدامی تروریستی ۲۷ نفر از پاسداران حریم ولایت وکشور را به شهادت رساندند.

وی افزود: شهدای حادثه تروریستی زاهدان آخرین شهدای انقلاب نخواهند بود و این خون‌ها سبب ادامه حیات انقلاب و روسیاهی دشمنان اسلام می‌شود.

حجت الاسلام ارزنده با اشاره به حضور پرشور ملت ایران و مخصوصا مردم شهرستان الیگودرز در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد: ملت ایران از اوایل صبح ۲۲ بهمن با حضور پرشور خود دشمنان را نا امید کردند و طبق آمار حضور مردمی در مراسم امسال نسبت به سال‌های قبل ۵۰ درصد افزایش جمعیت داشته است.

امام جمعه الیگودرز عنوان کرد: مردم در جشن چهل سالگی انقلاب در صحبت‌های خود بیان کردند علی رغم همه مشکلات بخاطر لبیک به سخن رهبرمعظم انقلاب و خون شهدا در راهپیمایی شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسئولین خیال نکنند که مردم از مشکلات خبر ندارند، اضافه کرد: آن‌ها باید در انجام وظایف خود احساس مسئولیت بیشتری کنند و بدانند که تنها راه علاج مشکلات کشور اقتصاد مقاومتی و کار آفرینی است و سپاه و بسیج در شهرستان با راه اندازی بنگاه‌های زود بازده با اختصاص تسهیلاتی سبب اشتغالزایی بسیاری از جوانان شده‌اند که سایر دستگاه‌ها باید از بسیج وسپاه الگو برداری کنند و جوانانی نیز باید با یادگیری حرفه‌ای و دریافت تسهیلات سبب کار آفرینی وخود اشتغالی خود شوند.

حجت الاسلام ارزنده با تأکید بر اینکه اگر می‌خواهیم طعم واقعی بندگی خدا را بچشیم باید حقیقت نماز را درک کنیم تصریح کرد: چهارشنبه اول اسفندماه اجلاس نماز از ساعت ۹ صبح در دانشگاه آزاد شهرستان برگزار می‌شود و از استان وشهرستان مسئولینی شرکت خواهند کرد واز همه عزیزیان دعوت می‌کنیم که در این مراسم شرکت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار