بیانیه نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان بوشهر:

شهادت پاسداران مُهر عملی تایید بر بیانیه گام دوم رهبر انقلاب بود

در بیانیه نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر آمده است: شهادت مظلومانه دلیرمردان شجاع نیروهای مرزی سپاه عظیم‌الشأن پاسداران انقلاب اسلامی، مُهر تأیید عملی بر بیانیه گام دوم انقلاب مقتدا٬ امام و رهبر فرزانه بود.
کد خبر: ۳۳۳۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶ - 15February 2019

شهادت پاسداران مهر عملی تایید بر بیانیه گام دوم رهبر انقلاب بود

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی گروه جیش الظلم در به شهادت رساندن جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی، این حرکت را مهر تاییدی بر حقانیت مسیر طی شده در طول 40 سال از عمر انقلاب اسلامی دانست.

در این پیام آمده است:

 «و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل‌الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون»

2 روز بعد از بلوغ کمالیه و تمامیه 40 سالگی شجره طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دوباره جان برکفانی لیاقت آبیاری این درخت تنومند الهی را با خون پاک و رحمانی خویش پیدا نمودند.

حقیقتا شهادت مظلومانه دلیر مردان شجاع نیروهای مرزی سپاه عظیم الشأن پاسداران انقلاب اسلامی مهر تأیید عملی بر بیانیه گام دوم انقلاب مقتدا٬ امام و رهبر فرزانه بود که دیروز دقایقی قبل از شهادت این عزیزان صادر شد.

البته خون این شهدای گران سنگ همانند خون پاک تمام همسنگران شهیدشان در این 40 ساله٬ در پیکره ی این نظام مقدس و در وجود همه ی ما مردم ایران اسلامی از مرد و زن، پیر و جوان٬ استاد و دانشجو و ... جاری و ساری بوده و مایه حرکت و برکت ما در تبعیت عاشقانه از امام و مقتدایمان خواهد شد.

جوانان نظام، بویژه دانشجویان را در عملی نمودن منویات مقام معظم رهبری خاصه در پیاده نمودن سطر سطر این پیام گام دوم انقلاب که دیروز صادر شد، خواهد نمود ان شاءالله.

نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان بوشهر ضمن محکوم نمودن این حرکت بزدلانه تروریست‌های کور دل و مزدور استکبار جهانی و شیطان بزرگ و رژیم صهیونسیتی و آل سعود یهودی، با عرض تسلیت محضر همه ی خانواده های معزز این شهداء و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از خداوند منان صبر و اجر جزیل برای خانواده‌های معظمشان، علو درجات برای شهدا بویژه همجواری با سالار شهیدان علیه‌السلام و شفای عاجل برای مجروحان بزرگوار خواهان و خواستارم و مطمئنم که همرزمان این شهداء، قصاص خون این عزیزان را خواهند گرفت.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار