محمد عبدالسلام:

صلح در یمن با هروله به سوی اسرائیل به دست نمی‌آید

سخنگوی جنبش انصارالله یمن ضمن انتقاد شدید از شرکت‌کنندگان در «نشست ورشو» بر حمایت از آرمان فلسطین تاکید کرد و گفت: صلح در یمن با هروله به سوی اسرائیل به دست نمی‌آید.
کد خبر: ۳۳۳۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۵ - 15February 2019

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن ضمن محکوم کردن مشارکت دولت مستعفی در نشست ورشو و لکه دار کردن نام یمن در محفل بین المللی توطئه کننده علیه اعراب و مقدسات آنان اظهار داشت: ملت یمن حامی آرمان فلسطین هستند.

به گزارش المسیره، وی افزود: مشارکت خالد الیمانی (وزیر خارجه دولت مستعفی یمن) در نمایش مضحک ورشو نمایانگر میزان خواری و خفت خائنان به کشور است. دولت ادعایی با شرکت در ورشو نشان داد که بلاتکلیف و فرمانبردار سریع است و مواضعی اتخاذ می‌کند که جنایت ملی و قومی و دینی است.

سخنگوی انصارالله یمن بیان کرد: ماندن بیش از اندازه دولت مزدور در خارج آنرا آلوده به عادی سازی روابط (با رژیم صهیونیستی) کرده است و در پشت سر ریاض و ابوظبی حرکت می‌کند.

عبدالسلام افزود: هدف از نشست ورشو نابودی آرمان فلسطین است. مشارکت کشور‌های ائتلاف ضد یمن و دولت مزدور در این نشست خیانت است. صلح در یمن از طریق هروله به آغوش اسرائیل محقق نمی‌شود.

وی از همه طیف‌های یمنی خواست که این موضع خفت بار را محکوم کنند و بر موضع یمن که همواره در کنار فلسطین بوده و خواهد بود، تاکید کنند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار