جزئیات برنامه‌های وداع، تشییع و گرامیداشت شهدای مدافع امنیت در کاشان

مراسم استقبال از پیکر‌های پاک شهیدان حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان، ساعت چهار بعد از ظهر امروز (شنبه ۲۷ بهمن)، از میدان بسبج به طرف مصلای بقیه‌االله (عج) کاشان انجام خواهد شد.
کد خبر: ۳۳۳۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۲ - 16February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سه تن از شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان متعلق به شهرستان کاشان هستند که مراسم استقبال از پیکرهای پاک این شهیدان ساعت چهار بعد از ظهر امروز (شنبه 27 بهمن ماه)، از میدان بسبج به طرف مصلای بقیه‌الله (عج) کاشان انجام خواهد شد و شامگاه روز همان روز آیت الله نمازی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، در مصلای بقیه‌الله (عج) کاشان، نماز را بر پیکرهای شهدا اقامه خواهد کرد.

مراسم وداع با این عزیزان امروز بعد از نماز مغرب با حضور آیت الله نمازی و مردم این شهر در مصلای بقیه‌الله (عج) کاشان برگزار می شود.

پیکر این عزیزان فردا (یکشنبه 28 بهمن ماه)، ساعت 9 صبح،‌ از محل ناحیه مقاومت بسیج کاشان با حضور اقشار مختلف مردم، به طرف میدان 15 خرداد این شهر تشییع خواهد شد و در پایان این مراسم، پیکرهای هر کدام از شهدا برای خاکساری به گلزار شهدای محل سکونت آنها انتقال داده می‌شود.

مراسم گرامیداشت شهدای عملیات تروریستی سیستان و بلوچیستان، از ساعت 18:30 دوشنبه در سالن ورزشی بنیاد شهید کاشان، واقع در خیابان امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار