عضو مجلس خبرگان:

شهر اصفهان اولین شهدا برای دومین گام انقلاب را تقدیم کرد

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی قرار داریم، گفت: شهدای اصفهان در این مرحله اولین شهدای کشور هستند که تقدیم انقلاب اسلامی شدند و اصفهان را همچون گذشته پیشتاز در عرصه شهادت کردند.
کد خبر: ۳۳۳۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۲ - 16February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان آیت الله سید ابوالحسن مهدوی شامگاه جمعه، در مراسم وداع با شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان در حسینیه شهدای بسیج ناحیه امام صادق (ع) با بیان اینکه شهادت جمعی از پاسداران عزیز لشکر امام حسین (ع) اصفهان قلوب همه مردم ایران و خاصه مردم اصفهان را جریحه دار کرد، اظهار داشت: این شهدا به آرزوی ابدی خود که همان سعادت همیشگی است رسیدند.

وی با اشاره به اینکه مقام شهادت، آن چیزی است که کمال انسانیت وابسته به اوست، اظهار کرد: شهدا وظیفه ای بر عهده ما می گذارند و آن حفظ و حراست از آرمان ها و اهداف آنها است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه این رویش های انقلاب را باید دراین جریانات مشاهده کنیم تاکید کرد: پاسداران عزیز در حفظ و حراست از میهن و آبادانی کشور با نیت های خالصانه ای حضور داشتند و جوان های بی شماری از لشکر امام حسین(ع) اصفهان همچنان در آن مناطق حضور دارند و دراین مسیر گام بر می دارند.

امام جمعه موقت خطاب به کسانی که نگران سعادت خود هستند و دغدغه این را دارند که عمرشان چگونه ختم می شود توصیه کرد: با شهدا عهد ببندیم که تا آخرین نفس راه آنها را طی کنیم و در مسیر ولایت گام برداریم.

وی با اشاره به آیه 23 سوره مبارکه احزاب خاطرنشان کرد: در این آیه خداوند می فرماید از ميان مؤمنان مردانى‏ اند كه به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا كردند، برخى از آنان به شهادت رسيدند و برخى از آنها منتظر شهادتند و هیچ گاه از عهد و پیمانشان با خداوند منحرف نمی شوند.

آیت الله مهدوی با بیان اینکه دشمنان فکر می کنند با شهید کردن این عزیزان، انقلاب از مسیر خود منحرف و یا سرعت حرکتش کُند می شود، تاکید کرد: چنین خیالی باطل است، چراکه با شهید شدن این جوانان انقلاب پویاتر و سریعتر در مسیر خود حرکت می کند.

وی شهادت این جوانان را سبب رویش جدید شهدایی دیگر در نسل پنجم و چهارم انقلاب دانست و افزود: در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی قرار داریم و شهدای اصفهان در این مرحله اولین شهدای کشور هستند که تقدیم انقلاب اسلامی شدند و اصفهان را همچون گذشته پیشتاز در عرصه شهادت کردند.

آیت الله مهدوی با تاکید بر این مهم که در عمل باید اثبات کنیم که رهرو شهدا هستیم، ابراز کرد: حضور پرشور مردم در تشییع این شهدا، دشمنان را تا سال های سال مایوس می کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها