تقدیر ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمانشاه از اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه از زحمات و حمایت‌های مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در همایش بزرگ و با شکوه پیاده‌روی اربعین سال 97 تقدیر کرد. 
کد خبر: ۳۳۳۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲ - 16February 2019

تقدیر ستاد بازسازی عتبات عالیات از اداره کل حفظ آثار کرمانشاهبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «بهمن صحرایی» رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه با حضور در اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس این استان از زحمات مدیرکل و جمعی از کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان  کرمانشاه به خاطر مشارکت در برپایی موکب شهدای مرصاد واقع در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مرصاد (تنگه چهارزبر) تشکر و قدردانی کرد.

 صحرایی افزود: با توجه به اینکه عملیات غرور آفرین و افتخار آمیز حماسه اربعین حسینی در سال 97 ضربه سنگینی بر یاوه گویان و استکبار در همایش تاریخی شیعه در کربلای معلی وارد کرد کمال تشکر و قدردانی ستاد باسازی عتبات و عالیات استان کرمانشاه را از جنابعالی در خصوص همکاری و مساعدت در خصوص برپایی موکب شهدای مرصاد دارم.

این مسئول گفت: با توجه با ماموریت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس که انتقال مفاهیم و ارزش های دوران حماسه و ایثار است ورود به عرصه فعالیت های ایام اربعین حسینی می تواند تاثیر بسزایی در سطح جامعه خصوصا در بین کاروان های زائر حسینی داشته باشد.

در ادامه سرتیپ دوم پاسدار «مرادعلی محمدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه نیز ضمن تشکر از حضور این عریزان، اظهار داشت: شهدا به اهل بیت (ع) اقتدا کرده و با الگو گرفتن از ائمه ازجان خود در راه اسلام گذشتند و این اداره‌کل همچون سنوات گذشته آمادگی در خصوص برپایی موکب در مراکز فرهنگی و یادمان‌های شهدا با همکاری ادارات و تشکل‌های مردم نهاد درسطح استان  و همچنین نمایشگاه عکس و آثار شهدای دفاع مقدس در این حماسه عظیم اعلام دارد.

در این نشست پس از آنکه گزارشی از فعالیت ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه توسط رئیس این ستاد ارائه شد و از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان کرمانشاه بازدید به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار