بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 60

طرح تعویض گذرنامه‌ها از فردا اجرا می‌شود

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی در بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در نمایشگاه مطبوعات از اجرای طرح تعویض گذرنامه‌ها از روز سه شنبه 20 آبان خبر داد.
کد خبر: ۳۳۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸ - 10November 2014

طرح تعویض گذرنامه‌ها از فردا اجرا می‌شود

سرهنگ "رضایی نژاد" رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی در بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها به خبرنگار ما گفت: از فردا طرح تعویض گذرنامهها اجرا میشود.

وی ادامه داد: گذرنامههایی که دارای اعتبار هستند تا پایان تاریخ اعتبار معتبر هستند و بعد از پایان اعتبار تعویض میشوند. هیچ تغییری در قوانین صدور گذرنامه و مدارک مورد نیاز آن به وجود نمیآید.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا در ادامه به بحث و گفتگو در خصوص مراحل صدور گذرنامه پرداخت و افزود: تمامی گذرنامهها بعد از چندین بار کنترل صادر میشوند تا مشکلی پیش نیاید اما افرادی نیز هستند که در هنگام خروج از کشور متوجه میشوند که به دلایلی از قبیل مشکلات قضایی و یا مسائل مالیاتی ممنوع الخروج شدهاند و باید این مشکلات را حل کرده و سپس از کشور خارج شوند.

سرهنگ رضایی نژاد در پایان گفت و گوی خود اظهار داشت: ما با ستاد گذرنامه که با مسئولیت وزارت کشور فعالیت میکند، همکاری داریم.
 
انتهای پیام/ ط.ک

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار