بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 61

ودود حیدری: وقت نشان دادن حسن نیت به پایان رسیده است

رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: با رسیدن به زمان نهایی مذاکرات باید به این نکته توجه شود که وقت نشان دادن حسن نیت تمام شده است و تا آنجایی که می‌شد ما حسن نیت‌مان را نشان داده‌ایم، هم اکنون زمان آن است که طرف مقابل حسن نیت خود را نشان دهد.
کد خبر: ۳۳۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۹ - 10November 2014

ودود حیدری: وقت نشان دادن حسن نیت به پایان رسیده است

دکتر ودود حیدری رییس سازمان بسیج دانشجویی با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاریها و پایگاههای اطلاع رسانی گفت: 12 سال از عمر مذاکرات هستهای میگذرد که 1/5 سال از آن با رویکرد جدید است. در طی این بازه زمانی نکتهای که مشخص است حسن نیتهای زیادی از ایران نشان داده شد در صورتی که طرف مقابل هم چنان بر فشارها و دشمنیهای خود میافزاید.

وی ادامه داد: همزمان با رسیدن به زمان نهایی مذاکرات باید به این نکته توجه شود که وقت نشان دادن حسن نیت تمام شده است و تا آنجایی که میشد ما حسن نیت مان را نشان دادهایم، لذا هم اکنون زمان آن است که طرف مقابل حسن نیت خود را نشان دهد. کمترین میزان مطالبات ما در مذاکرات هستهای لغو کامل تحریمها از سوی کنگره آمریکا، اروپا و سازمان ملل است.

ریس سازمان بسیج دانش آموزی با اشاره به اینکه ما به دولتمردان اجازه نمیدهیم تا از حقوق ملی مردم ایران برای رفع تحریمها چشم پوشی کنند، گفت: برای رفع تمامی تحریمها نباید چشم بر منافع ملی بست و پا بر سرمایههای انقلابی گذاشت.

حیدری ادامه داد: عمق سرمایههای استراتژیک کشور نگاه انقلابی، راهبری مستضعفین جهان و تاثیرگذاری ما بر بیداری اسلامی در منطقه، نقش ما در یمن، سوریه، لبنان و عراق جزو سرمایههای انقلابی به حساب میآیند که نمی توان چشم روی آنها بست.

وی گفت: هم چنان معتقد بر اینم که خوشبینی به طرف غربی اشتباه است و امیدوارم در پایان مذاکرات به گونهای رقم بخورد که منافع ملی حفظ شوند.

انتهای پیام/ م.خ

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار