معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد لرستان خبر داد؛

رشد 35 درصدی کمک‌های مالی به ایتام نیازمند

«محمد رضا فضل الهی» گفت: حامیان نیکوکار در 10 ماهه امسال 11 میلیارد و 600 میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند که این کمک‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته 35 درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۳۳۳۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸ - 16February 2019

رشد 35 درصدی  کمک  های مالی به ایتام نیازمندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «محمدرضا فضل‌الهی» معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد لرستان امروز شنبه 27 بهمن در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: طرح اکرام ایتام از طرح‌های مهم کمیته امداد برای بهره‌مندی و مشارکت مردم در رسیدگی به امور نیازمندان است.

وی با بیان اینکه طرح اکرام ایتام طرحی است که فرزندان یتیم در قالب این طرح تحت حمایت قرار می‌گیرند، گفت: 6 هزار و 522 کودک یتیم در طرح اکرام ایتام تحت حمایت کمیته امداد هستند که 14 هزار و  450  حامی کمک‌های نقدی و غیر نقدی را به فرزندان معنوی خود اهدا می‌کنند.

فضل‌الهی افزود: حامیان نیکوکار در 10 ماهه سال‌ جاری 11 میلیارد و 600 میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند که این کمک‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته 35 درصد رشد داشته است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد لرستان عنوان کرد:  سرانه دریافتی ایتام تحت حمایت ماهانه به‌صورت میانگین 177 هزار تومان است.

وی گفت: از خیران و نیکوکاران می خواهیم که بیش از پیش از ایتام و نیازمندان دست‌گیری کنند و با این کار خداپسندانه موجبات  پیشرفت ایتام را در همه زمینه ها فراهم کنند.

فضل‌الهی عنوان کرد: افراد نیکوکار می‌توانند با مراجعه به سایت امداد به نشانی «emdad.ir» و یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان در این طرح مشارکت داشته باشند و کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به دست ایتام و نیازمندان واقعی برسانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار