نماینده مردم سنقر کلیایی در مجلس شورای اسلامی:

اولویت «شهدا» پایبندی به اصول اسلام و ارزش‌های انقلاب بود

حجت‌الاسلام سید «جوادحسینی کیا» گفت: پایبندی به اصول اسلام و ارزش‌های انقلاب اولین شاخص در انقلابی‌گری انسان است که شهدا این مبانی را اولویت زندگی خود قرار داده و به سعادت دست یافتند.
کد خبر: ۳۳۳۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴ - 16February 2019

اولویت«شهدا» پایبندی به اصول اسلام و ارزش‌هاي انقلاب بودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به مقام شامخ شهدای والامقام، حجت‌الاسلام سید «جواد حسینی‌کیا» نماینده مردم سنقر کلیایی در مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از مسئولین این شهرستان با پنج خانواده شهید والامقام این شهرستان دیدار و از خانواده‌های این عزیزان دلجویی کرد.

نماینده سنقر کلیایی در مجلس شورای اسلامی در این دیدارها ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای معظم، اظهار داشت: تجلیل از خانواده شهدا و ايثارگران لازمه پاسداری و گرامیداشت خون شهدا و زنده داشتن ياد آن‌ها در دل‌ جامعه اسلامی‌ است چراکه آن‌ها بزرگ‌ترین سرمايه‌ ملت ايران و انقلاب اسلامی هستند و بايد ديدار با خانواده‌های ارزشمند شهدا به‌عنوان يك وظيفه فرهنگ‌سازی شود.

حجت‌الاسلام حسینی کیا افزود: شهدا و ایثارگران با از دست دادن جان و مال خود در راه دفاع از مرز‌های ايران و حفظ نظام اسلامی و انقلاب دلاور مردی را آفریدند و امروزه بايد پاسدار خون شهيدانی باشيم كه شهادت آن‌ها، امنيت كشور را رقم زد.

وی گفت: امروز بی‌نتیجه ماندن تلاش‌های دشمن به شيوه‌های مختلف به‌منظور ضربه زدن به‌نظام اسلامی به بركت خون شهدا بوده است.

نماینده مردم سنقر در پایان این دیدارها با اشاره به رشادت و دلاوری شهدای والامقام خاطرنشان کرد: پایبندی به اصول اسلام و ارزش‌های انقلاب اولين شاخص در انقلابی گری انسان است كه شهدا اين مبانی را اولويت زندگی خود قرار داده و به سعادت دست يافتند و ما نيز بايد با پيروی کردن از راه آن‌ها، قله‌های رستگاری و افتخار را طی كنيم.

در پایان این دیدارها از خانواده شهیدان والامقام «عرب علی رنجبر»، «جهانشاه حسنی»، «بخش علی‌قلی جامع»، «جعفر حشمتی» و «عيسی دبيريان» تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار