رییس حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بسیج و سپاه:

حضور جوانان در دفاع از حریم اهل بیت (ع)، نتیجه ترویج فرهنگ دفاع مقدس است

رییس حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه گفت: همه فعالیت‌ها در جهت انتقال فرهنگ تعالی دفاع مقدس برنامه‌ریزی شده است که تاثیر این فرهنگ را می‌توان در جوانانی که امروز حاضر می‌شوند در دفاع از اسلام و حرم اهل بیت (ع) حضور پیدا کنند، مشاهده کرد.
کد خبر: ۳۳۳۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴ - 16February 2019

 به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سردار «احمدحق طلب» در افتتاحیه نهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت و سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان اظهار داشت: یکی از حرکت‌هایی که در حوزه ترویج فرهنگ دفاع مقدس می‌تواند تأثیر گذار باشد بحث برپایی نمایشگاه‌های کتاب دفاع مقدس است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در رابطه با ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی مبنی بر اینکه تلاش کنید مفاهیم کتاب‌های دفاع مقدس به ذهن جوانان منتقل شوند، گفت: تاثیر ترویج فرهنگ دفاع مقدس را می‌تواند در جوانان دید که امروز حاضر می‌شوند در دفاع از اسلام و مقاومت و دفاع از حرم اهل بیت (ع) حضور پیدا کنند و برای امنیت این کشور جانفشانی کنند و این به واسطه فعالیت‌هایی است که سالهای گذشته در حوزه ترویج دفاع مقدس انجام شده است.

وی با بیان اینکه نباید از برگزاری یادواره‌ها و یادمان‌های شهدا غافل شد گفت: همه فعالیت‌ها باید در جهت انتقال این فرهنگ متعالی و ترویج این فرهنگ برنامه‌ریزی شود. آنچه در راستای برپایی این نمایشگاه انجام شده قابل تقدیر است و کاری که امروز در استان شاهد بودم برپایه همدلی و برادری در جهت برگزاری کنگره 6500 شهید انجام شده است.

سردار حق طلب با بیان اینکه نویسندگان حوزه دفاع مقدس کارهای بسیار ارزشمندی تالیف کرده‌اند که در ترویج فرهنگ دفاع مقدس بسیار موثر است، گفت: تقریظ مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر بیش از ۵۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس نشان دهنده عنایت و توجه ایشان به این حوزه است.

همچنین سردار «غلامعلی ابوحمزه»، در آیین افتتاح نهمین نمایشگاه ملی انقلاب اسلامی، مقاومت و کتاب دفاع مقدس و سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت ضمن تسلیت شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه تروریستی چند روز گذشته اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم کنگره‌ای در کرمان برگزار کنیم که ضمن ارسال پیام شهدا به جامعه به الگویی برای سراسر کشور تبدیل شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان  با بیان اینکه کنگره بزرگداشت شهدای استان کرمان از مهرماه سال 1396 کار خود را آغاز کرده است، گفت: از مجموعه نظرات همه اقشار استفاده کردیم تا بتوانیم یک مراسم باشکوه داشته باشیم.

وی با عنوان اینکه نهم اسفندماه مراسم اجلاسیه کنگره 6500 شهید استان کرمان در مصلی بزرگ امام علی (ع) برگزار می‌شود، افزود:برنامه‌های اجرایی کنگره بعد از برگزاری اجلاسیه، در مدت سه سال ادامه‌دار است تا پروژه های پیش‌بینی شده به نتیجه مطلوب خود برسند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها