دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان خراسان رضوی با فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌­شرق کشور + تصاویر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی با فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌شرق امام رضا (ع) دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۳۳۳۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷ - 16February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی امروز (‌شنبه 27 بهمن­‌ماه) با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال­‌شرق کشور با امیر سرتیپ دوم ستاد «سیدمحمد احمدیان‌پور» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌شرق امام رضا (ع) دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار «یوسفعلی‌زاده» در ابتدای این دیدار گزارشی از آخرین وضعیت عملیات اجرایی احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی ارائه داد.

وی در ادامه اظهار داشت: با تعاملی که بین اداره­‌کل حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی و پدافند هوایی امام رضا (ع) صورت خواهد گرفت، علاوه بر پرداختن به عملکرد پدافند هوایی امام رضا (ع) در دوران دفاع مقدس در دانشنامه استانی دفاع مقدس، آثار ارزشمندی در حوزه اسناد، پژوهش سوابق رزمی و زندگینامه و سیره شهدای شاخص پدافند هوایی در قالب کتاب تولید خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی ادامه داد: استقرار بعضی تجهیزات پدافند هوایی که جذاب هستند و قابلیت نمایش را دارند در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خراسان رضوی می­‌تواند برای بازدید کنندگان کلاس درس باشد.

یوسفعلی‌­زاده در پایان گفت: صرف نظر از هویت­‌های سازمانی که البته این هویت­‌ها معتبر هستند مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خراسان رضوی متعلق به همه نهادها، دستگاه­‌ها و مجموعه­‌هایی است که در دفاع مقدس مؤثر بودند؛ لذا این مجموعه­‌ها باید عملکرد خود را در این مرکز به نمایش بگذارند.

امیر «احمدیان‌پور» نیز در ادامه این دیدار، آمادگی منطقه پدافندهوایی شمال­‌شرق امام رضا (ع) را در حوزه تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس و همچنین به نمایش گذاشتن عملکرد پدافند هوایی در دوران دفاع مقدس را در مرکز فرهنگی استان خراسان رضوی اعلام کرد.

گفتنی است؛ در این دیدار سرهنگ «رضا حجت» مسئول تاریخ شفاهی اداره‌ ­کل حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی و «مهدی عارفی» مدیر اداری و پشتیبانی این اداره‌­کل، سردار «یوسفعلی‌­زاده» را همراهی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار