با حضور پرشور مردم؛

مراسم تشییع پیکرهای شهدای حادثه تروریستی زاهدان برگزار شد

مراسم تشییع پیکرهای شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچلستان بر روی دستان مردم شهید پرور اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۳۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸ - 16February 2019

به گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، بعد از غروب آفتاب چهارشنبه 24 بهمن‌ماه بود که خبر حمله انتحاری به اتوبوس پاسداران مرزهای کشور در رسانه‌ها منتشر شد و بار دیگر زخم تروریسم بر پیکر این ملت را تازه کرد.

حادثه‌ای که در آن 27 نفر از پاسداران لشکر 14 امام حسین اصفهان که مأموریت حفاظت از مرزها را در سال‌های اخیر بر عهده داشتند به شهادت رسیدند و 13 تن نیز زخمی شدند.

روز پنجشنبه بود که با استقبال خانواده‌ها و همرزمان شهدا، پیکر مدافعان وطن به اصفهان منتقل شد؛ صبح روز جمعه هم آخرین موعد دیدار خانواده‌ها با شهیدشان بود؛ شامگاه جمعه نیز پیکر مطهر شهدا در حسینیه بسیج اصفهان میزبان جمعیت انبوه شهروندان اصفهانی و مسئولان کشوری و لشکری بود.

آغاز مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی در اصفهان

طبق اعلام قبلی ظهر امروز 27 بهمن ماه تشییع پیکرها بر دستان مردم اصفهان انجام می‌شود، این مراسم با حضور اقشار مردم، فرمانده کل سپاه پاسداران، دادستان کل کشور و جمعی از مسؤولان کشوری و لشکری برگزار شد.

حجت‌الاسلام «محمدعلی شهیدی» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و حجت‌الاسلام «رحیمیان» تولیت مسجد مقدس جمکران به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب از حاضران در تشییع شهدا بودند.

پیکرهای مطهر شهدا از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدای اصفهان تشییع شد؛ شهدای اصفهانی در همین مکان دفن و پیکر تعدادی دیگر نیز به شهرستان‌های مربوطه منتقل شدند تا دیار خود به خاک سپرده شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها