در مراسم تشییع پیکر‌های شهدای حمله تروریستی زاهدان مطرح شد؛

هشدار فرمانده کل سپاه به عربستان، امارات و پاکستان

فرمانده کل سپاه با اشاره به حمایت سازمان اطلاعاتی پاکستان و دولت‌های عربستان و امارات از تروریست‌ها گفت: صبر جمهوری اسلامی ایران به سر آمده و دیگر نظام ما حمایت‌های مخفیانه این کشورها از جانیان اسلام‌ستیز و تکفیری‌ها را تحمل نخواهد کرد.
کد خبر: ۳۳۳۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲ - 16February 2019

خنثی‌سازی بیش از ۶ عملیات انتحاری در سال گذشتهبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز (شنبه) در مراسم تشییع پیکر‌های مطهر شهدای حمله تروریستی اخیر در سیستان بلوچستان که در اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان جمهوری اسلامی ابران و دشمنان اسلام امروز برای جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی بسیج شده‌اند و در راه مبارزه با ایجاد ناامنی در کشور، نیرو‌های امنیتی مشغول مبارزه با این توطئه‌گری‌ها هستند.

وی افزود: در منطقه جنوب شرق کشور به‌عنوان یکی از مناطق ماموریتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از حدود ۹ سال قبل این ماموریت به سپاه پاسداران واگذار شد، اقدامات بسیار مناسب و گسترده‌ای برای انسداد مرز و ایجاد امنیت در منطقه انجام گرفته است.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: کشور‌های مزدور منطقه به ویژه عربستان و امارات در طول چندسال اخیر با برنامه‌ریزی‌ها و توطئه‌گری‌ها به شدت به دنبال ایجاد ناامنی و انجام عملیات‌های انتحاری در جنوب شرق کشور و عبور از مرز‌ها بودند، اما نیرو‌های امنیتی ما در پاسگاه‌های مرزی نگذاشته‌اند که مشکلی در رابطه با امنیت مرز‌ها ایجاد شود.

سرلشکر جعفری با تأکید بر این‌که اکثر پاسگاه‌های مرزی به صورت یک دژ مستحکم درآمده است، تصریح کرد: عوامل ضدانقلاب در طول یک سال اخیر به همین پاسگاه‌ها حمله کردند، ولی همیشه با شکست و دادن تلفات مواجه شده و عقب‌نشینی کردند.

وی بیان کرد: ضدانقلاب پس از این شکست‌ها به فکر این افتاد که با عملیات‌های انتحاری خود در عمق سیستان و بلوچستان برای ایجاد ناامنی، ضربه‌ای به جمهوری اسلامی ایران وارد کند که بالاخره با تلاش‌های متعددی که انجام داد، این عملیات صورت گرفت، در حالی که در سال گذشته شش عملیات انتحاری آن‌ها خنثی شده است.

فرمانده کل سپاه تأکید کرد: نیرو‌های امنیتی، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی جان‌برکف، آماده عمق‌بخشی به امنیت مرز‌ها هستند و به یاری خداوند متعال، انتقام خون شهیدان مظلوم را از دشمنان خواهند گرفت.

سرلشکر جعفری با اشاره به تلاش‌های آمریکا و اسرائیل کودک‌کش در ایجاد ناامنی و انجام ترور در کشور عنوان کرد: سازمان‌های اطلاعاتی کشور‌های امارات و عربستان که اطلاعات موثقی نیز در این زمینه وجود دارد، در راستای ایجاد ناامنی به‌ویژه در منطقه جنوب شرق با توجه به زمینه‌ای که در سیستان و بلوچستان و پاکستان وجود دارد، اقدام می‌کنند.

وی افزود: با توجه به اظهارات مسئولان کشور خصوصا رییس جمهور، از این به بعد ملاحظات قبلی را نخواهیم داشت و در صورت ادامه فعالیت تروریست‌ها و برای انتقام خون عزیزان‌‌مان، مستقیما وارد عمل خواهیم شد.

فرمانده کل سپاه با اشاره به حمایت سازمان اطلاعاتی پاکستان از تروریست‌ها، تأکید کرد: چرا ارتش و سازمان اطلاعاتی و امنیتی پاکستان (ISI) به تکفیری‌ها پناه می‌دهند؟ ما این پناه دادن و سکوت را نوعی حمایت از گروهک‌های تروریستی می‌دانیم و دولت، ارتش و سازمان امنیتی پاکستان باید در این رابطه پاسخگو باشند.

سرلشکر جعفری تصریح کرد: سازمان اطلاعاتی پاکستان بدون تردید محل اختفا، برنامه‌ریزی و توطئه‌گری اعضای این گروهک تروریستی را می‌داند، ولی سکوت پیشه کرده است.

وی تأکید کرد: دولت‌های خائن عربستان و امارات بدانند که صبر جمهوری اسلامی ایران به سر آمده و دیگر نظام ما حمایت‌های مخفیانه آن‌ها از جانیان اسلام‌ستیز و تکفیری‌ها را تحمل نخواهد کرد.

سرلشکر جعفری به کشور‌های خائن منطقه هشدار داد: ما انتقام خون شهیدان خود را از دولت‌های عربستان و امارات خواهیم گرفت و از رئیس جمهور می‌خواهیم به‌دنبال وعده‌ای که داده است، دست‌های ما را برای انتقام بیش از گذشته بازبگذارد. دولت پاکستان نیز بداند از این به بعد باید هزینه حمایت از گروه تروریستی «جیش‌الظم» و پناه دادن به آن را در خاک کشور خود، بپردازد و بی‌شک این هزینه برای آن‌ها بسیار سنگین خواهد بود.

وی گفت: آن‌چه دشمنان جمهوری اسلامی از نوع آمریکایی، اسرائیلی، عربستانی و یا تکفیری‌های کافر باید بدانند، این است که به گفته حضرت امام خمینی (ره) «بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود». آن‌چه به عنوان موتور حرکت در مسیر انقلاب اسلامی نیاز داریم، خون شهید است که اثر آن در استقامت ۴۰ ساله انقلاب اسلامی و ملت روشن و واضح است.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: تمامی پاسداران، بسیجیان و نیرو‌های امنیتی امروز مصمم‌تر از گذشته با عزمی راسخ، آماده برقراری امنیت و انتقام‌گیری از دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی هستند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار