توضیحات پلیس در خصوص تیراندازی ماموران پلیس امنیت اخلاقی

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت گفت: یکی از ماموران پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ به منظور جلوگیری از اقدام اخلال‌گران در انجام وظیفه پلیس مجبور به تیراندازی هوایی شد.
کد خبر: ۳۳۳۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸ - 16February 2019

توضیحات پلیس در خصوص تیراندازی ماموران پلیس امنیت اخلاقیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سرهنگ «بابک نمک‌شناس» رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت در خصوص شلیک تیر هوایی روز گذشته در محدوده میدان نبوت اظهار داشت: ساعت شش بعد از ظهر روز گذشته، ماموران پلیس امنیت اخلاقی به دو نفر از بانوان که با پوشش خود، هنجار‌های جامعه را رعایت نکرده بودند، تذکر می‌دهند که آنان اقدام به جوسازی، هیاهو و فحاشی نسبت به پلیس می‌کنند.

وی اضافه کرد: پلیس به علت اهانت و جوسازی، قصد انتقال آنان به مقر پلیس را داشته که آنان با رفتار و گفتار‌های زننده خود، از دستور پلیس تمرد کردند و با همدستی چند تن از عابران، به سمت خودرو پلیس یورش برده و با شکستن شیشه، قصد چپ کردن خودرو پلیس را داشتند که یکی از ماموران با شلیک تیر هوایی مانع این اقدام اخلال‌گران می‌شود.

سرهنگ نمک‌شناس اضافه کرد: پلیس بر اساس وظیفه ذاتی خود، در برابر رفتار‌ها و پوشش‌های هنجارشکن مسئول است و نمی‌تواند نسبت به این‌گونه مسائل بی تفاوت باشد و بدون تردید ماموران، با افرادی که بخواهند از دستور پلیس سرپیچی کنند، با اقتدار برخورد خواهد کرد و اسیر جوسازی رسانه‌ها نخواهد شد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار