مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی خبر داد؛

استقبال خوب دانشجویان و اساتید از اردوی «هفت اقلیم»

«مصطفی مشایخی» گفت: اردوی «هفت اقلیم» که بیان‌گر هفت سرزمینی است که امام خمینی (ره) در آن رشد و فعالیت داشته‌، با استقبال خوب دانشجویان و اساتید روبه‌رو شده است.
کد خبر: ۳۳۳۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲ - 16February 2019

استقبال خوب دانشجویان و اساتید از اردوی «هفت اقلیم»به گزارش خبرنگار دفاع پرس از اراک، «مصطفی مشایخی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در جلسه قرارگاه راهیان نور استان که با حضور سردار «محسن کریمی» فرمانده سپاه «روح الله»، روسای دانشگاه‌ها و برخی دیگر از مسئولان استانی برگزار شد، اظهار داشت: اردوی «هفت اقلیم» که بیان‌گر هفت سرزمینی است که امام خمینی (ره) در آن رشد و فعالیت داشته‌، با استقبال خوب دانشجویان و اساتید روبه‌رو شده است.

وی افزود: در راستای برنامه‌های کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی، تاکنون سه اجلاسیه سنگرسازان بی‌سنگر، کارگری و مدافع حرم برگزار شده است و قرار است تا تیرماه ۱۳۹۸ نیز هفت اجلاسیه باقی‌مانده برگزار شود.

وی گفت: دانشگاه‌ها می‌بایست در جهت هرچه بهتر برگزار شدن اردو‌های راهیان نور کمک کنند و به عمق و محتوای این اردو‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشند.

همچنین در این جسله، «ابراهیم پوراسماعیل» مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی نیز اظهار داشت: طبق قوانین و مصوبات هرساله می‌بایست ۵ تا ۱۰ درصد از دانشجویان به اردو‌های راهیان نور اعزام شوند و تاکید داریم تا اولویت با دانشجویان سال اولی باشد.

وی افزود: بسیج دانشجویی استان مرکزی تمام سعی خود را می‌کند تا هزینه‌های این اردو‌ها حداقل ممکن باشد و برنامه‌ها به سمت کیفی‌تر شدن بروند و در طول سفر از راویان و روحانیونی مطرح کشوری که در حوزه‌های مختلف جوانان و بسیج دانشجویی حرفی برای گفتن دارند، استفاده شود.

خاطرنشان می‌شود، در این جلسه پیرامون سه موضوع «راهیان نور»، اردو‌های «هفت اقلیم» ویژه‌ اسانید و دانشجویان و نیز اجلاسیه دانشجویی کنگره نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها