طی بیانیه‌ای از سوی تشکل‌های ولایتمدار فارس مطرح شد؛

جامعه هوشیارانه‌تر به مسیر متعالی خود و «گام دوم انقلاب» ادامه می‌دهد

تشکل‌های ولایتمدار فارس در بیانیه‌ای با تقدیر از حضور مقتدرانه و پرشکو‌ه مردمی در چهلمین بهار عزت که ناکامی ‌و شکست حقیرانه محور غربی ـ عبری ـ عربی دربرداشت، بر لزوم تببین گام دوم انقلاب تأکید کردند.
کد خبر: ۳۳۳۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷ - 16February 2019

به گزارش دفاع پرس از شیراز به نقل از روابط عمومی تشکل‌های ولایتمدار فارس، شورای عالی ‌احزاب و تشکل‌های اصولگرا و انقلابی فارس تحت ‌عنوان ‌«تشکل‌های ولایتمدار فارس» بیانیه‌ای در قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، محکومیت ترور و تأکید بر توجه به گام دوم انقلاب، صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

«... إِنَّ اللَّهَ لَا یغَیرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یغَیرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ...؛ در حقیقت ‏خدا حال قومى را تغییر نمى‏ دهد تا آنان حال خود را تغییر دهند...» (آیه ۱۱ سوره رعد)

حیات پرثمر انقلاب اسلامی ایران که همواره با پایداری و حضور عزت‌آفرین مردم در صحنه‌‌های خطیر جانبازی و ایثارگری تداوم یافته؛ در مقطعی حساس و سرنوشت‌ساز با خلق حماسه‌ای وصف‌ناپذیر و ستودنی؛ چهل ساله شد و درود خداوند متعال بر شما مردم مؤمن، ولایتمدار و انقلابی دیار حضرت احمدبن موسی ـ ‌شاهچراغ (‌ع) و اقصی نقاط استان ولایتمدار و پهناور فارس که همگام با آحاد مردم ایران اسلامی با هر عقیده و قومیت و مذهبی در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با امام امت و آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردید.

اما با نگاهی به سکوت و سانسورهای این جشن ملی توسط ایادی استکبار باید گفت: محور غربی- عبری- عربی بعد از اعتراضات دی‌ماه ۹۶ و تابستان ۹۷، به این نتیجه رسیده بود که مردم ایران از نظام جمهوری اسلامی خسته شده و فاصله گرفتند و این توهم برایشان پیش آمده بود که با پادویی منافقین و سلطنت‌طلبان و گروهک‌های تروریستی می‌توانند اقدامی انجام دهند که جمهوری اسلامی نتواند چهلمین سالگرد خود را جشن بگیرد و متأسفانه برخی بریده‌ها و مرعوب‌شدگان داخلی هم همراه با روزنامه‌های زنجیره‌ای‌ و همراهی بازیگر‌ان خارجی پیام فروپاشی، ناکارآمدی و به بن‌بست رسیدن نظام مقدس جمهوری اسلامی را به غرب مخابره می‌کردند.

جشن آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی‌ ‌بنابر پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور گسترده‌تر و دشمن‌شکن‌تر مردم، با همت مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی‌ با یک امید بیشتر رقم خورد و این امر زمینه‌ای را فراهم آورد که ولی امر مسلمین منشور دهه‌های آ‌ینده را تحت عنوان «گام دوم انقلاب» خطاب به جوانان به عنوان «آینده‌سازان انقلاب» برای پیشرفت ایران اسلامی ارائه دهند و انتظار این است که نخبگان و فرهیختگان انقلابی در همه عرصه‌ها برای تبیین بیانیه «گام دوم انقلاب» گام مؤثرتری بردارند.

این حضور عظیم در جشن ملی منجر به عقب‌نشینی آشکار دشمن در نشست ورشو شد تا جایی که دستور کار این نشست به آسیب‌زدایی از روابط رژیم صهیونیستی با حکام مرتجع عربی تغییر یافت.

اما متأسفانه شاهد بودیم که آنها با یک حرکت و انتقام کوری که صورت دادند و منجر به شهادت تعدادی از سبزپوشان حریم امنیت شدند، به اصطلاح خود و اربابانشان درصدد این بودند که این جشن ۴۰ سالگی را در کام ملت تلخ کنند و خوش‌خدمتی برای اربابانشان برای شکست نشست ورشو ایجاد کنند؛ ‌اما بدانند امت ما هوشیارانه‌تر و باعزت‌تر به مسیر متعالی خود و «گام دوم انقلاب» ادامه می‌دهد و جواب ما در صحنه پاسداری از انقلاب اسلامی به جغرافیای مرزهای ما محدود نیست و مربوط به جغرافیای انقلاب اسلامی است و فردا و فرداها خواهند دید که خون شهدای انقلاب اسلامی در دفاع از حرم و حریم امنیت ثابت خواهد کرد که چگونه به عمق جغرافیا و هندسه تنفر از آمریکا و مرعوب‌زدگان می‌افزاید. «... سَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ؛... به زودى خواهند دانست به كدام بازگشتگاه برخواهند گشت» (آیه ۲۲۷ سوره شعرا).

یادآور می‌شود، احزاب و تشکل‌های اصولگرا و انقلابی فارس امضا کننده این بیانیه شامل انجمن اسلامی دانشجویان مستقل، جامعه اسلامی اصناف و بازاریان، جامعه اسلامی دانشجویان، جامعه اسلامی فرهنگیان، جامعه اسلامی کارگران، جامعه اسلامی مهندسین، جامعه اسلامی ورزشکاران، جامعه روحانیت، جامعه فاطمیون، جبهه پیروان خط امام(‌ره) و رهبری، جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، جمعیت اسلامی فرهنگیان، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، جمعیت پیروان زینب(س)، جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، جمعیت فدائیان رهبر، حزب بیداری اسلامی، حزب پایداری انقلاب اسلامی، حزب مؤتلفه اسلامی، کانون تربیت اسلامی، کانون فرهنگی بصیرت و یاران انقلاب اسلامی، بوده‌اند.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار