فرمانده سپاه خاش:

شهیدان پاسدار سفیران و مبلغان و خادمان این مردم بودند

سرهنگ حسن فضلی گفت: شهیدان پاسدار سفیران و مبلغان و خادمان این مردم بودند که برای محرومیت‌زدایی آمده و بهترین خدمات را انجام دادند و مظلومانه از صف ما جدا شدند.
کد خبر: ۳۳۳۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۴ - 16February 2019

شهیدان پاسدار سفیران و مبلغان و خادمان این مردم بودندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از زاهدان، یادواره شهدای حادثه تروریستی جاده زاهدان با حضور فرمانده سپاه خاش در نوک آباد امروز (شنبه 27 بهمن ماه) برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «حسن فضلی» فرمانده سپاه شهرستان خاش با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان پاسدار وطن اظهار داشت: سپاهیان و بسیجیان دلاور راه خدمت و کمک به محرومیت‌زدایی را برگزیده‌اند و برای تحقق اهداف عالیه نظام اسلامی و اجرای منویات مقام معظم رهبری جانانه در صحنه حاضرند و برای کشور افتخار و عزت می‌آفرینند.

وی افزود: دشمنان اسلام و کشور در حادثه اخیر افرادی را از ما گرفتند و به شهادت رساندند که هدفی به غیر از خدمت به محرومان و اقشار مستمند نداشتند.

سرهنگ فضلی با قدردانی از بصیرت و هوشیاری و وفاداری مردم شهرستان و استان به نظام اسلامی بیان کرد: اقدامات کور تروریستی از هر جهت و نگاه اسلامی و انسانی و اخلاقی محکوم است لذا دشمنان باید بدانند با ریختن خون افراد بی گناه نمی‌توانند صفوف مستحکم وحدت و همبستگی میان مردم ما را در هم بشکنند.

وی ادامه داد: عوامل فریب‌خورده و مزدور دشمن به بهانه دفاع از حقوق مردم بلوچ سبب گریزان شدن سرمایه گذاران و مانع توسعه منطقه می‌شوند.

فرمانده سپاه خاش اظهار کرد: شهیدان پاسدار سفیران و مبلغان و خادمان این مردم بودند که برای محرومیت‌زدایی آمده و بهترین خدمات را انجام دادند و مظلومانه از صف ما جدا شدند.

وی گفت: کار سپاه مدرسه‌سازی و ساختن خانه عالم و خانه محرومان و کمک به حفظ کرامت انسانی و تامین امنیت و آرامش برای مردم است و مردم با تشخیص درست‌شان و دفاع از حریم اسلام و انقلاب و حضور پرشور در صحنه‌های نظام برای حفظ دستاوردهای آن تلاش می‌کنند.

فرمانده سپاه خاش با بیان اینکه نیروهای ارزشی در سپاه و بسیج تا آخرین قطره خون از اسلام دفاع می‌کنند افزود: آرزوی ما شهادت در راه اسلام و دفاع از حریم اسلام و نابود کردن دشمنانی است که ناجوانمردانه فرزندان این ملت و پاسداران وطن را مظلومانه به شهادت می رسانند و باید به همه مستکبران و عوامل خودفروخته و مزدور اعلام کنیم که از شهادت هیچ ترس و واهمه‌ای نداریم و هر چه از ما بکشید، این شجره طیبه تنومند و استوارتر می‌ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار