لاریجانی در نطق پیش از دستور:

دولت پاکستان باید پاسخگوی حادثه تروریستی زاهدان باشد

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان گفت: دولت پاکستان نسبت به این اقدام جنایتکارانه مسوولیت دارد، چراکه این اتفاق در خاک این کشور طراحی شده و هرگونه کوتاهی و غفلت دولتمردان پاکستانی در این خصوص می‌تواند روابط خارجی ما با آن‌ها را مخدوش کند.
کد خبر: ۳۳۳۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲ - 17February 2019

دولت پاکستان باید پاسخگوی حادثه تروریستی زاهدان باشدبه گزارش خبرنگار پارلمانی دفاع‌پرس، علی لاریجانی در ابتدای جلسه علنی امروز (28 بهمن‌ماه) مجلس شورای اسلامی و در نطق پیش از دستور با اشاره به حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: لازم است از حضور شگفت‌انگیز ملت بزرگوار ایران در 22 بهمن تشکر و سپاسگزاری شود؛ چراکه حضوری ارزشمند و ذی‌قیمت برای امنیت ملی و منافع ملی کشور است که با هوشمندی ملت عزیزمان تحقق یافت.

وی با اشاره به حادثه تروریستی در منطقه خاش سیستان و بلوچستان ادامه داد: این حادثه که منجر به شهادت برادران مجاهد سپاه شد، ملت ما را داغدار کرد که به خانواده معظم این عزیزان و مردم شریف استان اصفهان تسلیت عرض می کنم و از همت آنان در تشییع جنازه باشکوه این عزیزان سپاسگزاری می‌کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: دولت پاکستان باید پاسخگوی این اقدام باشد؛ چراکه این گروهک در سرزمین آنان طراحی و اقدام کرده است و همچنین وزارت خارجه و دستگاه‌های امنیتی باید پیگیری جدی کنند و پاکستان هم نمی‌تواند در این موضوع غیرمسئولانه برخورد کند.

لاریجانی بیان کرد: با همه احترامی که برای دولت و همسایه خود یعنی پاکستان قائل هستیم، اما این گونه رفتارها سطح همکاری دو کشور را به شدت مخدوش خواهد کرد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار