مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین:

روحیه انقلابی ملت ایران هیچ‌گاه تضعیف نخواهد شد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین گفت: برنامه‌های دشمنان هیچ خللی در عزم و اراده ملت انقلابی ایران اسلامی ایجاد نخواهد کرد.
کد خبر: ۳۳۳۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶ - 17February 2019

روحیه انقلابی ملت ایران هیچ‌گاه تضعیف نخواهد شدامیر سرتیپ دوم ستاد «بهنام پیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی جاده خاش – زاهدان اظهار داشت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دشمنان با اجرای انواع پروژه‌های ضد نظام و تخریبی در کشور و همچنین با راه‌اندازی جنگ نرم در فضاهای مجازی در جهت تضعیف روحیه انقلابی جامعه اما هیچ‌گاه نتوانستند ملت همیشه در صحنه و وفادار به رهبر و نظام را مأیوس کنند.

وی ادامه داد: این انقلاب یک حرکت مردمی است بنابر این دشمنان بدانند نمی‌تواند خللی در عزم و اراده ملت ایران ایجاد کند و اراده و وحدت بین همه اقشار روز به‌روز بیش‌تر خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با بیان اینکه مرزبانان، مدافعان و سربازان اصلی مقام معظم رهبری هستند گفت: افتخاری بالاتر از آن نیست که در مسیر دفاع از نظام، ناموس و خاک وطن پا در رکاب مقام معظم رهبری بود و این سربازان تا پای جان ایستادگی خواهند کرد و اجازه نخواهند داد دشمنان ذره‌ای به خود جرات تعرض به ایران اسلامی را بدهند.

پیری در پایان ضمن تسلیت به خانواده‌های بزرگ شهدای حادثه تروریستی زاهدان خاطرنشان کرد: تهاجم غیرانسانی و ددمنشانه دشمنان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس و نشان دهنده تداوم دشمنی و کینه‌جویی بدخواهان ملت ایران است و بی‌شک صفوف به هم پیوسته ملت رشید و نجیب ایران که تندبادهایی مهیب را از سر گذرانده است، با این رفتارهای مذبوحانه هرگز دچار رخنه نخواهد شد.

عوامل گروهک تروریستی جیش الظلم با اقدام کور تروریستی انتحاری چهارشنبه گذشته یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران را منفجر کرد.

در این حادثه تروریستی که به‌وسیله یک دستگاه وانت مملو از مواد منفجره در جاده خاش - زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد ۲۷ نفر از نیروهای جان‌برکف سپاه شهید و ۱۳ نفر دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار