امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس و اداره کل کتابخانه‌های همدان

صبح امروز تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با اداره کل کتابخانه‌های استان به امضا رسید.
کد خبر: ۳۳۳۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷ - 17February 2019

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، پیش از ظهر امروز جلسه‌ مشترک اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس همدان با اداره کل کتابخانه‌های استان با موضوع امضاء تفاهم نامه همکاری برگزار شد.

در این جلسه که با حضور سردار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار همدان و دکتر «عاطفه زارعی»، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان برگزار شد، استفاده از ظرفیت های موجود بین هر دو دستگاه در جهت گسترش میزان اثر بخشی فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس در روحیه آحاد جامعه از طریق کتاب و کتابخوانی مورد بررسی قرار گرفت.

نشست امروز سردار ظفری و دکتر زارعی به منظور تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی با بهره گيری از رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه های فعالیت نهاد کتابخانه های عمومی و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، توسعه ی فرهنگ مطالعه، کتابخوانی، تحقیق و پژوهش در جامعه با هدف تحقق شعار سال (سال حمایت از کالای ایرانی) و بهره گيری از ظرفيت های طرفين در جهت ارتقاء شاخص های فرهنگی استان برگزار شد.

گفتنی است این تفاهم نامه به مدت سه سال میان دو اداره کل پا برجا خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها