نقوی حسینی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

کاهش مشکلات کشور در گرو تصویب کنوانسیون‌های بین‌المللی نیست

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه دولت می‌کوشد تا به مردم القا کند کاهش مشکلات اقتصادی در گرو تصویب معاهدات بین‌المللی است، گفت: برجام را نیز با اصرار همین فرضیه در مجلس تصویب کردند؛ اما آیا برجام گشایشی در امور مردم ایجاد کرد؟
کد خبر: ۳۳۳۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹ - 17February 2019

کاهش مشکلات کشور در گرو تصویب کنوانسیون‌های بین‌المللی نیستسیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع‌پرس، با اشاره به تلاش‌های دولت برای تصویب نهایی لوایح FATF اظهار داشت: عده‌ای از حامیان دولت به گونه‌ای در جامعه القا می‌کنند که کم شدن معضلات معیشتی مردم با تصویب و اجرایی شدن لوایح FATF میسر خواهد شد؛ اما در حقیقت این دروغی بزرگ است که برای تحقق اهداف خودشان به کار می‌برند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: البته در مورد برجام و تصویب این توافق در مجلس هم به همین حربه متوسل شدند. آن‌هایی که برای کاهش مشکلات کشور به خصوص معضلات معیشتی مردم اسرار بر تصویب برجام داشتند، در حال حاضر آیا پاسخگوی مشکلات مردم هستند؟!

نقوی حسینی با بیان اینکه حامیان دولت درصدد هستند تا خود را دایه دلسوز تر از مادر برای مردم معرفی کنند، تصریح کرد: در حقیقت کم شدن مشکلات کشور هیچ ارتباطی با پیوستن به کنوانسیون‌های بین‌المللی ندارد؛ اما عده‌ای عدم تصویب کنوانسیون‌های بین‌المللی را به معنای ادامه‌دار بودن مشکلات کشور و در حقیقت مجلس را مقصر قلمداد می‌کنند.

وی گفت: تصویب کنوانسیون‌هایی که منافع ملی کشورمان را با خطر مواجه کند، هیچ توجیه عقلانی ندارد؛ لذا تعلل مجمع تشخیص برای بررسی و تصمیم‌گیری در خصوص این لایحه‌ها کاملا به جا و منطقی است؛ چرا که ما یک بار طعم تلخ پسرفت در کشور به واسطه انعقاد توافق برجام را چشیده‌ایم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار