دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان خراسان رضوی با فرمانده آموزشگاه تخصصی ثامن‌­الائمه (ع) ناجا+ تصاویر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی با فرمانده آموزشگاه علمی تخصصی ثامن‌­الائمه (ع) ناجا دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۳۳۳۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵ - 17February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی امروز (یکشنبه ۲۸ بهمن­‌ماه) با حضور در آموزشگاه علمی تخصصی ثامن‌­الائمه (ع) ناجا با سردار سرتیپ دوم «پرویز یوسف‌­پور» فرمانده این آموزشگاه دیدار کرد.

در ابتدای این دیدار سردار «یوسف‌­پور» ضمن ارائه گزارشی از مأموریت­‌های آموزشگاه علمی تخصصی ثامن­‌الائمه (ع)، اظهار داشت: با توجه به اینکه این آموزشگاه در هر دوره پذیرای جمع زیادی از جوانان کشورمان است و در مدت حضورشان در آموزشگاه علمی تخصصی ثامن­‌الائمه (ع) در حوزه­‌های مختلفی همچون فرهنگی، تحقیقاتی وپژوهشی فعالیت دارند؛ لذا این آموزشگاه بستر مناسبی برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس است.

وی افزود: برای کارکنان این آموزشگاه افتخار است که بتوانند در حوزه ترویج فرهنگ دفاع مقدس گامی بردارند و این فرهنگ را به نسل­‌های آینده منتقل کنند.

وی در پایان بر استفاده از ظرفیت نیرو‌های متخصص آموزشگاه علمی تخصصی ثامن­‌الائمه (ع) ناجا در احصاء تاریخ شفاهی پیشکسوتان دفاع مقدس ناجا، تشکیل کارگروه جهت جمع­‌آوری اسناد و اطلاعات رزمندگان دفاع مقدس ناجا و معرفی رابط برای تعامل بیشتر بین اداره‌­کل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی و این آموزشگاه تأکید کرد.

در ادامه این دیدار، سردار «یوسفعلی‌­زاده» با محکوم کردن عملیات تروریستی جاده خاش- زاهدان اظهار داشت: مردم کشورمان با حضور میلیونی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کردند.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی این حضور را نتوانستند تحمل کنند و در یک عملیات تروریستی بهترین فرزندان این کشور را به خاک و خون کشیدند.

این مسئول در ادامه در خصوص مأموریت اداره­‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس استان خراسان رضوی در احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس، تأسیس نمایندگی اداره‌­کل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی در سطح شهرستان­‌های استان، مطالبی را بیان کرد.

یوسفعلی‌­زاده در پایان استفاده از ظرفیت دانش آموختگان آموزشگاه تخصصی ثامن‌الائمه (ع) را در حوزه ادبیات، پژوهش و احصاء تاریخ شفاهی خواستار شد.

در این دیدار، «مهدی عارفی» مدیر اداری و پشتیبانی و «جعفر عشقی» مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌­کل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی سردار «یوسعفلی­‌زاده» را همراهی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار