اعلام آمادگی مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر برای میزبانی از کاروان‌های راهیان نور

مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر ضمن اعلام آمادگی این مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس برای پذیرایی از کاروان‌های مختلف راهیان نور کشور گفت: قصد داریم تا فعالیت‌های فرهنگی و هنری مرکز را گسترش دهیم.
کد خبر: ۳۳۳۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹ - 17February 2019

اعلام آمادگی مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر برای میزبانی از کاروان‌های راهیان نور«عبدالامیر عریضاوی» مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز اظهار داشت: حرکت کاروان های دانش آموزی مقطع دبیرستان به سمت یادمان های دفاع مقدس جنوب را شتاب گرفته و همچنان رو به افزایش است.

وی بیشترین حضور کاروان ها را از استان های ایلام، اصفهان، مازندران، تهران، خراسان رضوی و تبریز بیان کرد و افزود: علاوه بر حضور کاروان های راهیان نور به صورت میانگین روزانه 120 دانش آموز در مقاطع مختلف از مدارس خرمشهر نیز از مرکز فرهنگی دفاع مقدس این شهر دیدن می کنند.

مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر تعداد راویان این مرکز را 30 نفر عنوان کرد و گفت: راویان مرکز فرهنگی دفاع مقدس ترکیبی از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس خرمشهر و دانشجویانی هستند که عمدتا در همین مرکز دوره دیده اند و علاوه بر خدمت رسانی به زائران، روایتگری موزه جنگ را نیز بر عهده دارند.

عریضاوی در پایان ضمن اعلام آمادگی این مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس برای پذیرایی از کاروان های مختلف راهیان نور کشور عنوان کرد: قصد داریم تا فعالیت های فرهنگی و هنری مرکز را گسترش دهیم تا نسل جوان و دانش آموز ما ضمن بازدید از اسناد و محتوای غنی موزه بتوانند از هنر و اندیشه ارزشی و فرهنگی حوزه دفاع مقدس نیز بهره مند شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار