برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای مدافع امنیت در کنارک

مراسم گرامیداشت شهدای مدافع امنیت با حضور علمای شیعه و سنی و مسئولین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کنارک برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۳۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹ - 17February 2019

برگزاری گرامیداشت شهدای مدافع امنیت در کنارکبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از زاهدان، مراسم گرامیداشت شهدای مدافع امنیت با حضور علمای شیعه و سنی و مسئولین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کنارک برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین «سید محمد موسوی» امام جمعه شهرستان چابهار ضمن عرض تسلیت و تهنیت به ملت شریف ایران اظهار داشت: پاسداران از ابتدای انقلاب جانشان را در این راه فدا کرده‌اند و دشمنان نظام و انقلاب از این موضوع سخت عصبانی هستند و نمی توانند پیشرفت‌های گسترده ایران را در عرصه‌های مختلف ببینند.

وی افزود: آل‌سعود با پشتیبانی آمریکا و اسرائیل می‌خواستند یک هفته‌ای سوریه و لبنان را تصرف کنند اما امروز می بینیم که پس از هشت سال این دولت‌ها هنوز بر سرکار هستند. آمریکا با این همه هزینه‌های هنگفتی که در این کشورها کرده است باید بصورت مخفیانه به این کشورها بیاید اما‌ مردم ايران با خیالی آسوده برای زیارت به این کشورها سفر می‌کنند.

وی در ادامه گفت: با اینکه ایران کشوری شیعه است اما زمینه رشد و توسعه را برای تمام مواهب فراهم کرده است و به برکت همین نظام و انقلاب امروزه ما در شهرهایمان فرماندار و شهردار بومی و اهل سنت از جنس خود مردم داریم اما در کشور عربستان با اینکه ادعای خدمتگزاری حرمین شریفین را دارند اما به شیعیان حتی مجوز ساخت یک مسجد را نمی‌دهند و این عدم ایمان و اعتقاد به خداوند متعال است که همیشه گردن خود را جلوی آمریکا خم می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار