بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 76

مادر شهید فتنه سال 88: پسرم "عند ملک مقتدر" شد

فاطمه محمدعلی‌ گفت: خواهرم خواب دیده بود از قطعه‌ای که علیرضا در آن دفن می‌شود ندای "عند ملک مقتدر" می‌آید. وقتی از آیت الله جوادی آملی تفسیر آن را پرسیدیم گفت که افراد خاصی عند ملک مقتدر می‌شود.
کد خبر: ۳۳۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲ - 11November 2014

مادر شهید فتنه سال 88: پسرم

به گزارش خبرنگار دفاع پرس مستقر در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها، شب گذشته فاطمه محمدعلی مادر شهید سید علیرضا ستاری، شهید فتنه سال 88 میهمان غرفه خبرگزاری دفاع مقدس شد.

مادر شهید ستاری درباره نحوه جانبازی و شهادت پسرش گفت: سید علیرضا در زمان فتنه سال 88 امدادگر هلال احمر بود. در خیابان خوش تهران در حالی که لباس هلال احمر به تن داشت موتور سواری را میبیند که فتنه گران او را آتش زده بودند. مجروح را در گوشهای از پمپ بنزین میگذارد.

فاطمه محمد علی افزود: جوان دیگری را میبیند که گرفتار طرفداران موسوی شده بود، میآید او را نجات دهد که با میله آهنی به سرش میزنند و به خانهای می برند و شکنجهاش میکنند، زمانی که احساس میکنند علیرضا مرده او را در خیابان رها میکنند.

وی تصریح کرد: همان ابتدا به دلیل خوردن ضربه سنگین یک چشمش را از دست داد و چهار جای جمجمه اش شکسته شد و ما از همان روزها پیگیر معالجهاش بودیم. چند نوبت نیز در بیمارستان بستری شد تا اینکه روز 15 بهمن 92 از بین ما پرکشید.

مادر شهید فتنه سال 88 ادامه داد: زمانی که این اتفاق برای علیرضا افتاد 28 سالش بود. 4 سال معالجه او طول کشید و 2 ماه اخر کامل در بخش آی سی یو بود و در حالی که یک دختر 8 ساله و پسر 4 ساله داشت به شهادت رسید.

فاطمه محمدعلی به خاطرهای از زمان تشییع شهید ستاری اشاره کرد و گفت: روزی که قرار بود علیرضا را دفن کنیم خواهرم خواب دیده بود که صدایی از قطعه 50 محل دفن علیرضا میآید که می گفت "عند ملک مقتدر" از آیت الله جوادی آملی درباره تفسیر این آیه سوال کردیم که گفت افراد خاصی عند ملک مقتدر میشوند.

انتهای پیام/ ف.ک

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار