«حماس» شرکت مقامات عربی در نشست ورشو را محکوم کرد

جنبش حماس شرکت مقامات عربی در نشست ورشو در کنار مقامات صهیونیست همزمان با جنایت‌های آن‌ها علیه ملت فلسطین و هتک حرمت مقدسات و نقض حقوق اساسی فلسطینیان را محکوم کرد.
کد خبر: ۳۳۳۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶ - 18February 2019

حماس شرکت مقامات عربی در نشست ورشو را محکوم کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای مطبوعاتی شرکت مقامات عربی در نشست ورشو در کنار مقامات صهیونیست همزمان با جنایت‌های آن‌ها علیه ملت فلسطین و هتک حرمت مقدسات و نقض حقوق اساسی فلسطینیان را محکوم کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما با تمامی تلاش‌ها برای حذف مسئله فلسطین مخالف هستیم؛ چرا که این مسئله همچنان مسئله اصلی جهان عرب و اسلام و نیز آزاد اندیشان جهان باقی خواهد ماند.

جنبش حماس تاکید کرد: قدس پایتخت ابدی فلسطین باقی خواهد ماند و حق بازگشت حق ثابتی است که هیچ کس نمی‌تواند آنرا حذف کرده یا از آن چشم پوشی کند.

این جنبش اعلام کرد: تلاش‌ها برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در تمامی اشکال آن محکوم است و از کشور‌ها و پارلمان‌ها می‌خواهیم این رژیم را تحریم کنند.

حماس در پایان بیانیه خود اعلام کرد: وحدت ملی ما، حمایت‌های جهان عرب و اسلام و تداوم مقاومت ما به اشکال مختلف ضامن شکست پروژه‌های طراحی شده برای حذف مسئله فلسطین و در راس آن‌ها معامله قرن است.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار